کد خبر : 35598
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۷ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۸

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز:

مصوبه تشویقی بهترین فرصت برای نوسازی مجتمع‌های تجاری ناایمن است

مصوبه تشویقی بهترین فرصت برای نوسازی مجتمع‌های تجاری ناایمن است
معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز گفت: مدیریت شهری تبریز به منظور تشویق ایمن سازی ساختمان‌های تجاری ناایمن، اقدام به کاهش مبنای محاسبه در عوارض در نظر گرفته که بهترین فرصت برای ایمن سازی این ابنیه است.

به گزارش نگاه، محمد عزتی در خصوص کاهش مبنای محاسبه پاساژها و مجتمع های تجاری ناایمن سطح شهر اظهار کرد: در راستای تشویق برای ایمن سازی پاساژهای قدیمی تبریز که نیاز به نوسازی دارند با تصویب اعضای شورای اسلامی شهر تبریز اقدام به کاهش ۵۰ درصدی مبنای محاسبه عوارض شده است تا ساختمان‌های تجاری ناایمن بتوانند از این فرصت مطلوب برای  ایمن سازی  پاساژها و مجتمع‌های تجاری استفاده کنند.

عزتی با اشاره به این طرح تشویقی افزود: این مصوبه شورای اسلامی شهر تبریز مربوط به مراکز تجاری که در گذشته به صورت مجاز و با اخذ پروانه اقدام به ساخت کرده‌اند، است.

وی ضمن اعلام اینکه به دلیل نقش و جایگاه تبریز در ادوار گذشته به عنوان شهری بازرگانی و تجاری، شاهد شکل‌گیری مراکز تجاری متعدد در شهر بودیم، گفت: خوشبختانه هماهنگی‌هایی با اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان در خصوص پاساژهای ناایمنی که در محدوده تاریخی بازار تبریز قرار دارند نیز انجام یافته و آنها نیز جهت همکاری و تسهیل در اقدامات نوسازی قول مساعد داده‌اند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

16 + دو =