کد خبر : 36726
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۸ دی ۱۴۰۱ - ۱۴:۴۳

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی مطرح کرد:

شهید سلیمانی نماد اراده، اقتدار و ایستادگی یک ملت بود

شهید سلیمانی نماد اراده، اقتدار و ایستادگی یک ملت بود
شهید سلیمانی نماد اراده، پیشرفت، اقتدار و ایستادگی یک ملت بود، مولفه‌های شخصیتی که در این شهید وجود داشت تمام سلایق و گروه‌های ملت ایران را به خود جلب نموده بود.

روح‌الله متفکر آزاد در گفت‌گویی با بیان این‌که شهید سلیمانی نماد اراده، پیشرفت، اقتدار و ایستادگی یک ملت بود، اظهارداشت: مولفه‌های شخصیتی که در این شهید وجود داشت تمام سلایق و گروه‌های ملت ایران را به خود جلب نموده بود.

وی با تاکید بر این‌که شهید سلیمانی نمود واقعی یک انقلابی بود، افزود: اخلاص این شهید از منظر توحیدی و الهی در درجه‌ای قرار داشت که خداوند محبت او را به دل بسیاری افکنده بود.

نماینده مردم تبریز، اسکو و آذرشهر هر عمل و کنش شهید سلیمانی را منطبق با اخلاص دانست و گفت: او ضمن این اخلاص، از دانش کافی در دشمن‌شناسی و تسلط بر جغرافیای منطقه نیز برخوردار بود.

وی با تشبیه شخصیت شهید سلیمانی به شهید باکری، یادآور شد: ایشان مکررا نقل می‌کردند که شهید باکری خود جلو می‌رفت و بعد به نیروهای خود می‌فرمودند “بیا”، یعنی بر قلوب رزمندگان فرماندهی می‌کرد‌.

متفکرآزاد، شهید سلیمانی را در عین برخورداری از یک فرماندهی تراز، مطیع ولایت‌فقیه دانست و گفت: در یکی از روایات داریم که شیعه‌ای خدمت امام عصر خود رسید و طلب قیام نمود که به دستور امام یکی از اعوان‌شان خود را به آتش تنور زد و امام فرمود اگر به تعداد انگشتان دست چنین شیعه‌ای داشتم قیام می‌کردم؛ شهید سلیمانی مصداق چنین شیعه‌ای را داشت.

وی خاطرنشان کرد: شهید سلیمانی به‌مثابه مولای خود وقتی داعش وجود او را حس می‌نمود فرار می‌کرد، در حالی‌که صاحب چنین ابهتی پیش فرزندان شهدا فروتن بود اشک می‌ریخت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 2 =