کد خبر : 12126
تاریخ انتشار : شنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۷ - ۹:۰۱

ماشین‌سازی ۱ – ۱ نفت مسجدسلیمان؛ گریز دقیقه نودی یاران مهاجری از باخت خانگی/ خالقی‌فر بازهم ناجی سبزقبایان شد

ماشین‌سازی ۱ – ۱ نفت مسجدسلیمان؛ گریز دقیقه نودی یاران مهاجری از باخت خانگی/ خالقی‌فر بازهم ناجی سبزقبایان شد

ماشین‌سازی در دقایق پایانی از شکست خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان گریخت. به گزارش آوای سهند، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیداری از هفته نهم لیگ برتر پذیرای نفت مسجد سلیمان بود که به لطف گل دقایق پایانی کاپیتان خود مقابل میهمانش به تساوی یک بر یک دست یافته و از شکست خانگی فرار کرد. در این بازی

ماشین‌سازی در دقایق پایانی از شکست خانگی مقابل نفت مسجد سلیمان گریخت.

به گزارش آوای سهند، تیم فوتبال ماشین‌سازی تبریز در چارچوب دیداری از هفته نهم لیگ برتر پذیرای نفت مسجد سلیمان بود که به لطف گل دقایق پایانی کاپیتان خود مقابل میهمانش به تساوی یک بر یک دست یافته و از شکست خانگی فرار کرد.

در این بازی که از ساعت ۱۵:۳۰ در ورزشگاه بنیان دیزل آغاز شده بود، میزبان شروع خوبی داشت و در همان دقیقه سوم می‌توانست به گل برسد اما ضربه سر تماشایی رضا خالقی‌فر را سنگربان حریف به خوبی دفع کرد.

حملات سبزقبایان در دقایق ابتدایی ادامه داشت و بازیکنان این تیم در دقیقه ۱۴ دروازه حریف را به توپ بستند اما بازهم درخشش گلر نفتی‌ها و در ادامه هوشیاری مدافعان این تیم مانع از فروپاشی دروازه میهمان شد.

خالقی‌فر که عطش زیادی برای گلزنی نشان می‌داد، در دقیقه ۱۹ این بار از روی یک ضربه ایستگاهی شانس خود را برای گلزنی آزمایش کرد که ثمری نداشت و توپ او از بالای دروازه به بیرون رفت.

بلافاصله پس از این موقعیت، بازیکنان نفت مسجد سلیمان روی یک پرتاب اوت دروازه ماشین‌سازی را به شدت تهدید کردند اما شوت دیدنی حکیم نصاری راهی به چارچوب نیافت.

در دقیقه ۲۷ ماشین‌سازان تا آستانه فروپاشی دروازه حریف پیش رفتند اما بخت با عزیز معبودی یار نبود چراکه ضربه این بازیکن در موقعیتی تک به تک با دروازه‌بان نفت با کمترین اختلاف ممکن به بیرون رفت.

برخلاف روند بازی، این تیم میهمان بود که در دقیقه ۴۳ از غافلگیری و اشتباه مدافعان ماشین‌سازی نهایت استفاده را کرده و به گل دست یافت تا طلسم دروازه‌ها شکسته شود.

فرشاد جانفزا که با پاس حکیم نصاری از آفسایدگیری سبزپوشان به خوبی فرار کرده بود، پس از اینکه با فرناندو دخسوس تک به تک شد، ضربه خود را به صورت چیپ زده و توانست دروازه میزبان را فرو بریزد.

در لحظات باقی مانده از نیمه اول اتفاق دیگری روی دروازه‌ها رخ نداد و بدین‌ترتیب این نیمه با برتری یک بر صفر زردپوشان نفت مسجد سلیمان خاتمه پذیرفت.

با آغاز نیمه دوم، شاگردان مهاجری به دنبال زدن گل تساوی بودند و حتی در دقیقه ۶۳ فرصت داشتند تا دروازه نفت مسجد سلیمان را باز کنند اما کنعانی‌زادگان مدافع پیش تاخته سبزپوشان به راحتی این موقعیت را به هدر داد.

فشار تیم ماشین‌سازی لحظه به لحظه بیشتر می‌شد ولی بازیکنان این تیم در گلزنی ناتوان عمل می‌کردند. یکی از فرصت‌های خوب این تیم در دقیقه ۷۰ بازی شکل گرفت که سانتر موسوی از مقابل سر خالقی‌فر عبور کرد.

در دقیقه ۸۴ شاگردان رضا مهاجری یک بخت دیگر گلزنی را از دست دادند تا کار در دقایق باقی مانده برای جبران کار و کسب امتیاز از این بازی خانگی سخت شود.

اما این پایان کار نبود و بالاخره در آخرین دقیقه وقت قانونی این مسابقه یاران مهاجری موفق شدند قفل دروازه تیم نفت مسجد سلیمان را شکسته و کار را به تساوی بکشانند. این گل توسط رضا خالقی‌فر با جایگیری مناسب این بازیکن و شوتی که او با پای چپ از نزدیکی نقطه پنالتی روانه کرد به ثمر رسید.

سبزقبایان که با این گل جان گرفته بودند در دقایق تلف شده فشار خود را روی دروازه نفت مسجد سلیمان برای زدن گل برتری افزایش دادند اما تلاش بازیکنان این تیم راه به جایی نبرد تا درنهایت جدال دو تیم با تساوی یک بر یک به اتمام برسد.

با این نتیجه، تیم ماشین‌سازی علیرغم از دست دادن ۲ امتیاز خانگی به روند بدون باخت خود با مهاجری تداوم بخشیده و با ۹ امتیاز به مکان دهم صعود کرد. تیم مسجد سلیمان نیز همچنان در حسرت برد باقی مانده و با ۴ امتیاز در رده پانزدهم ابقاء شد.

گروه داوری: داور وسط: مهدی مرجانزاده – کمک‌ها: مهدی الوندی، عسگر محمدی و یاسر همرنگ/ ناظر: بهرام مهرپیما

اخطار: مجتبی بیژن از نفت مسجدسلیمان و سیداحمد موسوی و سیدمحمد خرم الحسینی از ماشین سازی

ماشین‌سازی تبریز: فرناندو دخسوس، محمد‌ کنعانی‌زادگان، عزیز‌ معبودی، احمدرضا زنده‌روح، سیداحمد موسوی، مصطفی‌ سالاری (محمد قادری)، فرید بهزادی‌کریمی، محسن‌ یوسفی (سیدمحمد خرم‌الحسینی)، توحیدغلامی (اسماعیل فرهادی)، مسیح‌ زاهدی و رضا خالقی‌فر.
سرمربی: رضا مهاجری

نفت مسجد سلیمان: میلاد فراهانی، مجتبی بیژن، میلاد خدایی، حکیم نصاری، فرشاد جانفزا (میلاد میداوودی)، سیدپیمان میری (اکبر آفاق)، سیدمحمد حسینی، محمود قائدرحمتی، حسین دوستدار، علیرضا علیزاده و اسماعیل شریفات.
سرمربی: علیرضا مرزبان

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یازده =