کد خبر : 9188
تاریخ انتشار : شنبه ۲۳ تیر ۱۳۹۷ - ۱۴:۱۳

با تفکر لیبرال و سکولار نمی‌شود کشور را اداره کرد

با تفکر لیبرال و سکولار نمی‌شود کشور را اداره کرد

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اثرات مدیران ناکارآمد دوران جنگ تحمیلی، یادآور شد: با تفکر لیبرال و سکولار و وابسته به دشمن نمی‌شود کشور را اداره کرد. به گزارش آواي سهندبنقل از  آناج، سردار عابدین خرّم در آیین افتتاحیه دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان در تبریز، اظهار داشت: طرح ولایتی فرصتی ویژه جهت

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اثرات مدیران ناکارآمد دوران جنگ تحمیلی، یادآور شد: با تفکر لیبرال و سکولار و وابسته به دشمن نمی‌شود کشور را اداره کرد.

به گزارش آواي سهندبنقل از  آناج، سردار عابدین خرّم در آیین افتتاحیه دهمین دوره طرح ولایت دانشجویان بسیجی استان در تبریز، اظهار داشت: طرح ولایتی فرصتی ویژه جهت تسلط کامل بر مبانی فکری و عقیدتی است.

وی ادامه داد: دانشجویان باید این توانمندی را در خود تقویت نمایند که علمی همراه با تقوا بیاموزند و شعارهای را که می‌دهند بر اساس شعور باشد.

فرمانده سپاه عاشورا گفت: برخی عنوان می‌کنند که در چهارمین دهه‌ی انقلاب اسلامی دچار رخوت و خستگی شده‌ایم این در حالی است که ما همچنان مولفه‌های پیروزی را داریم.

وی رهبری مقتدر، ملتی متحد و اهدافی متعالی را از مولفه‌های پیروزی دانسته و افزود: دشمنی‌ها بخاطر همین قوت انقلاب اسلامی و تاثیرگذاری در سطح جهان است، دشمن همین اقتدار ما را برنمی‌تابد.

سردار خرّم با بیان اینکه دموکراسی صرفا شعار است، خاطر نشان کرد: دشمن بدنبال سلطه خود بر همه ملت و دولت‌هاست، چنانچه خصومت آمریکا با چین قبل از اقتصاد بخاطر فرهنگ است.

فرمانده سپاه عاشورا با اشاره به اهمیت بهره‌مندی از فرصت‌هایی همچون طرح ولایت، اذعان داشت: باید از فرصت جوانی استفاده و بنیان فکری حرکت طوفنده خود را تقویت نمایید.

وی با تاکید بر اینکه برخی از دشمن غافل هستند و جریانات را تحلیل نمی‌کنند، گفت: ایجاد جنگ بین قومیت‌ها توطئه قدیمی دشمن است و جوانان مجاهد همواره قائله را ختم می‌کنند.

این مقام مسئول بیان داشت: در خصوص دفاع مقدس تحقیق و پژوهش کافی صورت نگرفته و به درستی تبین نشده دشمنی که در آن ایام به دنبال تضعیف ایران واحد و قدرتمند بود از هیچ حربه‌ای فروگذاری نکرد.

سردار خرّم ادامه داد: یکی از ابزارهای دشمن متسمک شدن به گروهک‌هایی همچون منافقین بود که شنیع‌ترین جنایات را بر علیه مردم بی‌دفاع مرتکب شدند، امروز اربابان همان گروهک‌ها مدعی دموکراسی و آزادی هستند.

فرمانده سپاه عاشورا تحریم‌ها را حربه‌ای قدیمی دانسته و متذکر شد: در دوران جنگ تحمیلی برخی از مدیران ناکارآمد و وابسته نمی‌گذاشتند بسیج در جنگ ورود کند، خودشان نیز از دیگر سو توان کشور را تضعیف می‌کردند اما زمانی که جوانان مومن و متعهد زمام جنگ و اقتصاد را به دست گرفتند پیروزی حاصل شد.

وی با تاکید بر اینکه با تفکر لیبرال و سکولار نمی‌شود کشور را اداره کرد، خاطر نشان کرد: قدرت امروز کشور نسبت به گذشته ده‌ها برابر شده است اما همچنان برخی منیت‌ و تملق‌ها وارد کار شده است که شما جوانان باید همچون اسلاف خود فضا را تغییر دهید.

سردار خرّم گفت: فضای مجازی نباید بستر فرهنگ ناسالم تبدیل شود، جوان ما باید بیدار و مقابله گر با دشمنی و خباثت‌ها باشند و اجازه ندهند دشمن با ابزار فضای مجازی نسل جوان را تهی از فکر کند.

فرمانده سپاه عاشورا افزود: دشمن می‌خواهد رضاحانی را که هزاران نفر در مسجد مقدس گوهرشاد را به تیر بست تا فرهنگ غربی را رواج دهد، تطهیر کند.

وی ادامه داد: خیال باطل است که فکر می‌کنند همین که بنشینیم با دشمن مذاکره کنیم مشکلات حل می‌شود، دشمن نوکر می‌خواهد، در صدد تحقیر ماست و تاریخ سرشار از نمونه‌های مشابه و عینی است.

سردار خرّم اذعان داشت: اگر دشمن پای میز مذاکره آمده به خاطر خون شهیدان جوان و دانشمندی است که دستاوردهای بزرگی را برای ملت ایران به بار آوردند.

وی با تاکید بر اینکه نباید نقطه قوت را به ضعف تبدیل کرد، گفت: امروز توان موشکی حاصل مجاهد انقلابی جوان‌های مومن ماست در حالی که دشمن می‌خواهد جای جلاد و شهید، خادم و خائن را عوض کند.

این مقام مسئول متذکر شد: عده ای با سستی و عافیت طلبی آقازاده هایشان را بر امور حاکم کرده‌اند، کاش گورشان را گم کنند تا جوان‌های انقلابی امور را اصلاح کنند.

فرمانده سپاه عاشورا خطاب به جوانان عنوان داشت: جوانان خودتان را آماده مبارزه و روح انقلابی را تقویت کنید و گرنه کلاه سرتان خواهد رفت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو + یازده =