کد خبر : 30869
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۱:۱۹

قهرمانی زود هنگام مس سونگون در لیگ برتر فوتسال امید

قهرمانی زود هنگام مس سونگون در لیگ برتر فوتسال امید

تیم فوتسال مس سونگون ورزقان قهرمان لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید شد.

به گزارش نگاه، تیم فوتسال مس سونگون ورزقان در دومین روز مرحله ی نهایی لیگ برتر امید به مصاف فرش آرا مشهد رفتند که در پایان با نتیجه ۵-۲ صاحب برتری شدند.
در این دیدار مانی قانع دوبار  دروازه نماینده مشهد را باز کرد و امیر رضا بابایی – قاسم نریمانی و محمدشکری هم گل های دیگر نارنجی پوشان را وارد دروازه نماینده خراسان رضوی کردند.
با پیروزی تیم مس سونگون ورزقان برابر فرش آرا مشهد در بازی نخست روز دوم ، برد گهر زمین سیرجان برابر تیم استعدادهای درخشان مشهد با توجه به قانون بازی رو در رو و یا تساوی دو تیم حکم به قهرمانی لاله های نارنجی می داد.
بازی تیم های گهر زمین سیرجان و استعداد درخشان مشهد درحالی که با نتیجه ۴-۳ به سود نماینده سیرجان در جریان بود با اعتراض تیم مشهد نیمه تمام ماند و با اعلام نماینده فدارسیون این بازی ۳-۰ به صعود نماینده سیرجان اعلام شد.
مس سونگون ورزقان با این پیروزی  ۶ امتیازی شد و یک بازی مانده به پایان مرحله ی نهایی  لیگ برتر امید قهرمانی خود را مسجل کرد و تیم های گهر زمین سیرجان با ۳ و دو تیم مشهدی فرش آرا  و استعدادهای درخشان با ۱ امتیاز در جایگاه های بعدی قرار دارند.
نارنجی پوشان آذربایجان از ساعت ۱۴ فردا در یک بازی تشریفاتی به مصاف تیم استعدادهای درخشان مشهد می روند.
مرحله ی نهایی لیگ برتر فوتسال در رده ی سنی امید با شرکت ۴ تیم مس سونگون ورزقان – فرش آرا مشهد – استعدادهای درخشان مشهد و گهر زمین سیرجان به میزبانی سیرجان از دیروز ۲۴ بهمن ماه به مدت ۳ روز به انجام می رسد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × پنج =