کد خبر : 33552
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۸:۰۳

پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری

پیگیری مصوبات سفر رئیس جمهور و فاینانس خط دوم قطار شهری

شهردار تبریز از پیگیری مصوبات سفر ریاست محترم جمهوری اسلامی به تبریز و همچنین فاینانس خط دوم قطار شهری با حضور استاندار آذربایجان‌شرقی، رئیس و اعضای مجمع نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در دیدار با معاون اول رئیس‌جمهور و وزیر کشور خبر داد.

یعقوب هوشیار در گفتگویی اظهار کرد: در سفر آیت الله دکتر ابراهیم رئیسی به استان آذربایجان‌شرقی، مصوبات خوبی در حوزه تخصیص منابع ملی برای پروژه‌های عمرانی شهرداری تبریز به دست آمد که امروز در دیدار دکترعابدین خرم، مهدی اسماعیلی رییس مجمع نمایندگان استان، حجت الاسلام والمسلمین محمدرضا میرتاج‌الدینی، روح‌الله متفکر آزاد و محمدحسین فرهنگی با محمد مخبر معاون اول رئیس جمهور و احمد وحیدی وزیر کشور پیگیری این مصوبات در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: نگاه هیئت دولت به شهرداری‌ها و طرح‌های بازآفرینی و رفع حاشیه‌نشینی مثبت بوده و طرح‌های بازآفرینی شهرداری تبریز در سفر رئیس جمهور محترم و هیئت دولت مورد توجه و تصویب قرار گرفته بود که در دیدار امروز مورد پیگیری قرار گرفت.

شهردار تبریز تصریح کرد: همچنین مصوبه دیگر سفر رئیس جمهور به تبریز، تامین فاینانس ۴۳۰ میلیون یورویی خط ۲ قطار شهری تبریز بود که در دیدار امروز مسئولان استانی، نمایندگان استان در مجلس و مدیریت شهری با معاون اول رئیس جمهور و وزیر کشور مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی اضافه کرد: پیگیری مصوبات سفر استانی رئیس جمهور تا حصول نتیجه کافی ادامه خواهد داشت و جا دارد از تلاش و پیگیری حضرت آیت الله دکتر محمدعلی آل‌هاشم، نماینده محترم ولی‌فقیه در استان و امام جمعه مردمی تبریز، استاندار محترم آذربایجان‌شرقی و نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی در زمینه حصول این مصوبات قدردانی کنیم.

هوشیار تاکید کرد: امیدواریم با پیگیری این مصوبات بتوانیم عملیات عمرانی پروژه‌های نیمه‌تمام بازآفرینی شهری، خط ۱ و ۲ قطار شهری را تسریع ببخشیم.

وی در پایان گفت: مصوبات سفر ریاست جمهوری و هیئت دولت به استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز نقش مهمی در کاهش مشکلات مدیریت شهری خواهد داشت.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − یک =