کد خبر : 35292
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۶

سرمربی تیم فوتبال تراکتور؛

تیم فوتبال تراکتور در ترکیه و امارات اردو می‌زند

تیم فوتبال تراکتور در ترکیه و امارات اردو می‌زند
سرمربی تیم فوتبال تراکتور گفت: برای برپایی ۲ اردوی تدارکاتی در ترکیه و امارات در تعطیلات لیگ برتر برنامه ریزی کرده‌ایم.
به گزارش نگاه، قربان بردیف روز چهارشنبه در نشست خبری پیش از بازی با ملوان بندر انزلی اظهار کرد: اردوی اول در ترکیه و اردوی دوم در امارات خواهد بود و طبق برنامه ریزی هایی که کرده ایم در این اردوها، تمرینات دوره‌ای ۱۴ روزه برگزار خواهیم کرد و با انجام بازی های تدارکاتی و دوستانه، آمادگی بازیکنان را حفظ خواهیم کرد.
وی با بازی مقابل تیم ملوان اشاره کرد و گفت: ملوان تیم بسیار خوبی است و در دفاع و حمله خوب عمل می کند و با بهره گیری از بازیکنان خوبی که در اختیار دارد بازی پرسی را به خوبی انجام می دهد از این رو بازی سختی با این تیم خوب در انتظار ماست.
بردیف به غیبت محمدرضا اخباری سنگربان این تیم در بازی فردا و نگرانی اش در این ارتباط اشاره کرد و افزود: اخباری یکی از بازیکنان خوب تراکتور است و نبود او به طور قطع به ضرر تیم خواهد بود اما برای جلوگیری از هرگونه آسیب دیدن تیم از این ناحیه، با دروازه بانان ذخیره در طول هفته کار شده و اگر تجربه کم آنها را کنار بگذاریم چیزی از اخباری کمتر ندارند.
وی در مورد وضعیت شکننده خط دفاعی تراکتور اظهار کرد: با گذشت زمان، مشکلات موجود در خط دفاعی برطرف خواهد شد و بازیکنان در این پست تمام تلاششان را برای هماهنگی و مستحکم تر کردن خط دفاعی به کار می برند و ما نیز در اردوی های پیش رو، روی این نقطه ضعف تیم کار خواهیم کرد.
وی همچنین به نبود کیانی، قنبری، آریاکیا و عباسی در این بازی به دلیل مصدومیت اشاره کرد و گفت: کاوه رضایی نیز به شرایط بازی برگشته و تمرینات خوبی با تیم در طول هفته گذشته داشته است و هرجا و هر زمان لازم باشد از وی در ترکیب تیم استفاده خواهم کرد.
وی در مورد روش بازی تراکتور در مصاف با ملوان گفت: تاکتیک ما نسبت به روش بازی ملوان تغییر خواهد کرد و طبق برنامه و تاکتیکی که در تمرینات داشته ایم پیش خواهیم رفت.
بردیف در مورد عدم حضور هواداران در بازی فردا افزود: نبود آنها برای ما غیرطبیعی است چون آنها یار دوازدهم تیم هستند که با حضورشان به تیم انرژی می دهند.
به گزارش ایرنا، دیدار دو تیم تراکتور و ملوان از هفته یازدهم رقابت های لیگ برتر در حالی از ساعت ۱۵ فردا پنجشنبه در استادیوم شهید سلیمانی تبریز (بنیان دیزل) برگزار می شود که تراکتور با ۱۴ امتیاز از ۱۰ بازی در رده ششم و ملوان با پنج امتیاز از ۹ بازی در رده پانزدهم جدول قرار دارند.
بازی های لیگ برتر پس از هفته یازدهم تعطیل و پس از بازگشت تیم ملی از جام جهانی ۲۰۲۲ قطر دنبال می‌شود.
انتهای پیام/
امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

4 × 2 =