کد خبر : 16566
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۳۰

فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کرده/کاظم صدیقی: بهم ریختن امنیت جامعه با ربا یا شورش، محاربه با خداست

فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کرده/کاظم صدیقی: بهم ریختن امنیت جامعه با ربا یا شورش، محاربه با خداست

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه آوای سهند را می‌بینید. فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کردهفیفا از موافقت فدراسیون فوتبال ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خبر داد.

در رصدخانه، تیتر و خلاصه‌ای از مهم‌ترین اخباری که اطلاع از آن‌ها ممکن است برای مخاطبان مهم و قابل توجه باشد، در اختیار مخاطبان قرار می‌گیرد و اینک رصدخانه آوای سهند را می‌بینید.

فیفا: فدراسیون ایران با ورود زنان به ورزشگاه‌ها موافقت کرده
فیفا از موافقت فدراسیون فوتبال ایران برای حضور بانوان در ورزشگاه‌ها خبر داد. به گزارش ایسنا و به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس، فیفا اعلام کرده است که فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان در ورزشگاه‌ها برای بازی‌های انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر اعلام کرده است ولی هنوز موافقت دولت در این زمینه باقی مانده است. فیفا مدت‌هاست که برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در ایران با فدراسیون فوتبال این کشور مذاکره کرده است و در بازی فینال لیگ قهرمانان بین پرسپولیس و کاشیما نیز تعدادی از بانوان توانستند در حضور اینفانتینو این بازی را از نزدیم ببینند. فیفا خواستار این است که این مساله قبل از بازی اول ایران در انتخابی جام جهانی در ورزشگاه آزادی که برابر کامبوج است حل و فصل شود. فیفا اعلام کرده که مهدی تاج در نامه‌ای عنوان کرده کمیته اجرایی فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای ورود زنان به ورزشگاه‌ها در انتخابی جام جهانی اعلام کرده است. او همچنین اعلام کرده که موضوع ورود زنان به ورزشگاه‌ها به طور مستقیم با وزیر ورزش و جوانان ایران بررسی می‌شود. خبرگزاری آسوشیتدپرس عنوان کرد: فدراسیون فوتبال ایران موافقت خود را برای حضور زنان به ورزشگاه‌ها در رقابت‌های انتخابی جام جهانی قطر اعلام کرده است. یکی از سخنگوهای فیفا هم گفت: تمام توافقات و موافقت‌های لازم حاصل شده است تا بانوان ایرانی بتوانند بازی‌های تیم ملی کشورشان را از نزدیک ببینند.

واکنش حساب توییتری منتسب به سردار سلیمانی به ادعای ترامپ درباره ساقط کردن پهپاد ایران
در حساب توییتری منتسب به سردار قاسم سلیمانی آمده است: «ترامپ فکرش مشغول چیزهای دیگری هست…امروز دلیل اساسی شکست های آمریکا در منطقه ی ما، نداشتن یک رهبری حکیمانه است. دلیل اصلی آن، حاکم بودن رهبران جاهل است.»

مقایسه دینداری مردم در جمهوری اسلامی و دوران طاغوت
حجت الاسلام محسن طالب‌پور، نماینده ولی فقیه در لشکر ۸ نجف اشرف گفت: طبق آیه ۴۴ سوره مائده تشکیل حکومت دینی برای اجرای احکام اسلامی است بنابراین اگر حکومت شکل نگیرد، احکام خدا و شرع مقدس هم اجرا نمی‌شوند. وی یکی از مصادیق شکل‌گیری حکومت اسلامی را اقامه سراسری نماز در جامعه اسلامی برشمرد و گفت: برخی می‌گویند در زمان طاغوت هر کسی دلش می‌خواست به مسجد می‌رفت و دیگری به مراکز فساد و کسی به کسی کاری نداشت. وی ادامه داد: اما همین عده نمی‌گویند در هیچ مرکز آموزشی و پادگان نظامی دوران سابق، نمازخانه‌ای وجود نداشت و به کسی اجازه خواندن نماز داده نمی‌شد اما امروز به برکت انقلاب اسلامی و استقرار آن بهترین مکان پادگان‌های ما نمازخانه‌های بزرگ و پر از جمعیت جوانان مؤمن و انقلابی هستند.

فرمانده ناجا: بدحجابی در برخی برنامه‌های تلویزیونی از خیابان بدتر است
سردار اشتری با انتقاد از کسانی که مخالف این طرح هستند، گفت: بررسی‌ها نشان داده افرادی که با این طرح مخالفت دارند، دلیل آن این است یکی از بستگان آنها پیامکی از سوی پلیس دریافت کرده‌اند. وی گفت: مبنای کار ناجا، همواره قانون بوده و هست و برخورد با پدیده بدحجابی نیز برخورد با بی قانونی محسوب می‌شود. فرمانده ناجا با اشاره به اینکه در برخورد با فساد نمی‌توانیم یک تنه وارد شویم، گفت: نیروی انتظامی گرچه در این میان تنها است ولی اعلام می‌کنیم ما کار خود را انجام خواهیم داد. عالی ترین مقام انتظامی کشور اضافه کرد: متأسفانه در برخی بیمارستان‌ها، بانک‌ها و حتی برنامه‌های تلویزیونی، بدحجابی‌ها به مراتب بدتر از افرادی است که پلیس در خیابان ها با آنها برخورد می کند. فرمانده ناجا ادامه داد: برخی از افراد نیز هنگامی که با فرد متخلفی برخورد می شود، شروع به جوسازی علیه پلیس می‌کنند که این موضوع پذیرفتنی نیست چراکه اگر تیغ مأمور ما کند شود، ضرر آن برای کل مردم و متدینین خواهد بود. سردار اشتری ضمن اعلام حمایت از مأموران و کارکنان نیروی انتظامی که در چارچوب قانون وظایف خود را به نحو احسن انجام می‌دهند، خاطرنشان کرد: اگر مأموری خطایی انجام دهد، حتماً با او برخورد خواهد شد.

صدیقی: بهم ریختن امنیت جامعه با ربا یا شورش، محاربه با خداست
حجت‌الاسلام و المسلمین صدیقی وز جمعه در مراسم دعای ندبه در محل حسینیه عاشقان ثارالله شهر زنجان با با بیان اینکه خداوند در قرآن کریم از ۲ گروه به عنوان محارب نام برده است، افزود: کسانی که امنیت جامعه را بهم می‌ریزند و علیه کشور اسلحه بدست می‌گیرد محارب هستند. وی با بیان اینکه متاسفانه عده‌ای بدون توجه به محاربه بودن کارشان، ربا می‌خورند و مشکل درست می‌کنند، افزود: خداوند پاداش کسانی که با خودش معامله کنند را هزاران برابر می‌دهد. امام جمعه موقت تهران با تاکید بر لزوم پرهیز از بازی‌های سیاسی در کشور، گفت: دشمن می‌خواهد با بازی‌های سیاسی جامعه و به خصوص نسل جوان را به لجن مادیت بکشاند.

آیت‌الله امامی‌کاشانی: پای‌بندی ایران به تعهدات برجامی بر پایه پای‌بندی اروپا به برجام است
آیت‌الله امامی کاشانی، امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه کاهش تعهدات ایران در برجام قانونی است، گفت: پای‌بندی ایران به تعهدات برجامی بر پایه پای‌بندی اروپا به برجام است. وی افزود: طبق برجام دولت جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد که تعهدات را کاهش می‌دهیم. ۶۰ هفته هم مهلت داد. همانطور که در نامه وزیرخارجه محترم کشورمان آمده است. در این ۶۰ هفته کاری نکردند و اکنون می‌گویند چرا ایران به تعهداتش عمل نمی‌کند. تعهدات ایران بر پایه تعهدات اروپا است. سقف باید روی ستونی باشد که آن ستون تعهدات اروپاست. ایران حرکت قانونی انجام داد و دنیا هم قبول دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 12 =