کد خبر : 29054
تاریخ انتشار : شنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵

فیروز کریمی از سرمربیگری تراکتور استعفاء کرد

فیروز کریمی از سرمربیگری تراکتور استعفاء کرد

سرمربی تیم فوتبال تراکتور از سمت خود در این باشگاه استعفاء کرده است.

به گزارش نگاه، فیروز کریمی که در هفته‌های پایانی لیگ بیستم هدایت تراکتور را برعهده گرفت و عملکرد نسبتا خوبی در این تیم داشت، فصل جدید را هم با این باشگاه آغاز کرد ولی همکاری او با سرخ‌پوشان تبریزی خیلی ادامه‌دار نبود.
 تراکتور با هدایت فیروز کریمی در نخستین بازی فصل که بازیکنان زیادی هم در اختیار نداشت، با نتیجه ۴ بر یک مقابل گل‌گهر سیرجان شکست خورد، اما در دومین مسابقه توانست با سه گل از سد صنعت نفت آبادان عبور کند و از شرایط بحرانی خارج شود ولی دو باخت پیاپی در لیگ برتر پایان کار او را به همراه داشت.
 فیروز کریمی پس از باخت اخیر تیمش مقابل استقلال در ورزشگاه آزادی، روز گذشته در تبریز با نتیجه ۲ بر یک مغلوب پیکان شد تا همین اتفاق موجب شود او از سرمربیگری تراکتور استعفاء بدهد.

کریمی که زمزمه‌های پایان کارش در تراکتور هم به گوش می‌رسید، دقایقی قبل از طریق رسانه این باشگاه خبر استعفای خود را رسانه‌ای کرد تا این باشگاه خیلی زودتر از سال‌های قبل یک سرمربی جدید روی نیمکت خود ببیند.

سال گذشته تراکتور تا هفته پنجم علیرضا منصوریان را به‌عنوان سرمربی بالای سر خود داشت، اما پس از آن تصمیم به قطع همکاری با وی گرفت ولی اکنون زودتر از تمام فصول اخیر به پایان کار با سرمربی خود رسید و این بار فیروز کریمی از این باشگاه جدا شد.

فیروز کریمی در این باره اظهار کرد: تمام جهان هستی بر مبنای تضادها همچون روز و شب، غم و شادی و … ساخته شده و یکی از تضادها در زندگی ما رفت و آمدها است.

او ادامه داد: روزی تصور می‌کردم با آمدنم به تراکتور خدمت کنم و تمام تلاشم را هم کردم. همه‌ی دست اندرکاران باشگاه به خصوص بازیکنان غیور، وفادار، با شرف و صادق تراکتور با تمام وجود مرا یاری دادند.

سرمربی تیم تراکتور اضافه کرد: امروز تصور من این هست که می‌توانم با رفتنم به تیم محبوبم خدمت کنم؛ لذا با تمام وجود دست تک‌تک طرفداران را می‌بوسم و از همه‌ی دست اندرکاران و کسانی که مرا در طول حضورم یاری کردند، تشکر می‌کنم و از حضورشان مرخص می‌شوم.

کریمی یادآور شد: همه‌ی آنان را در ادامه مسیر به خدا می‌سپارم. امیدوارم در ادامه راه موفق باشند، هر زمانی هر کاری از دست من بر آید، به‌خاطر لطف طرفداران صادق، از تراکتور دریغ نمی‌کنم و با تمام وجود آماده خدمت به آنان هستم. خداحافظ همگی، ان‌شالله موفق و موید باشید.

فیروز کریمی در شرایطی تصمیم به استعفاء از سرمربیگری تراکتور گرفت که با توجه به انتشار خبر قطع همکاری او در رسانه این باشگاه، به نظر می‌رسد مسؤولان تیم تبریزی نیز مخالفتی با جدایی وی نداشته باشند و به زودی سرمربی جدیدشان را معرفی کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 4 =