کد خبر : 37035
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۹ دی ۱۴۰۱ - ۱۵:۱۴

سد فولادین در راه قهرمانی مس سونگون/ مسیر جام پنجم از کویر می‌گذرد!

سد فولادین در راه قهرمانی مس سونگون/ مسیر جام پنجم از کویر می‌گذرد!
تیم فوتسال مس سونگون ورزقان امروز در دیداری حساس مقابل میزبانش فولاد زرند ایرانیان قرار می‌گیرد.

به گزارش نگاه، هفته بیست‌ودوم لیگ برتر فوتسال کشور امروز (پنجشنبه) با برگزاری سه دیدار آغاز می‌شود و در مهمترین بازی، تیم مس سونگون ورزقان از ساعت ۱۶ در استان کرمان میهمان فولاد زرند ایرانیان خواهد بود.

تیم تحت هدایت اسماعیل تقی‌پور درحالی سد فولادین زرند را پیش‌روی خود می‌بیند که با بردهای پیاپی‌ در نیم‌فصل دوم جایی که تمامی حریفانش را با بی‌رحمی از دم تیغ گذرانده‌، راهش را برای قهرمانی هموار کرده است.

نماینده آذربایجان در بدبینانه‌ترین حالت فقط سه گام و هفت امتیاز دیگر تا کسب جام فاصله دارد و در صورت برد در بازی امروز این مسیر به ۲ گام کاهش پیدا خواهد کرد.

فولاد زرند، حریف امروز مس سونگون اما شرایط متفاوتی دارد و با قرار گرفتن در میانه‌های جدول در تلاش برای کسب جایگاهی آبرومند در پایان مسابقات است.

زرندی‌ها اگرچه در نبرد با گیتی‌پسند و سن‌ایچ در هفته‌های گذشته شکست خوردند اما غلبه بر کراپ نشان می‌دهد که نباید این تیم را دستکم گرفت و سهل‌‌انگاری می‌تواند تاوان سنگینی داشته باشد.

نارنجی‌پوشان آذربایجان در ۲۱ بازی خود با ۱۹ برد و تنها ۲ باخت ۵۷ امتیاز جمع کرده و حاکم مطلق صدر جدول هستند اما آبی‌‌پوشان کرمان با ۹ برد، یک مساوی و ۱۱ باخت ۲۸ امتیازی بوده و در جایگاه هشتم قرار دارند.

وجه تشابه مس سونگون و فولاد زرند عدم رغبت به تقسیم امتیازات با حریفان است و این امر نشان می‌دهد که به احتمال زیاد نبرد امروز دو تیم نیز برنده و بازنده خواهد داشت.

بر همین اساس، مسی‌ها تا این هفته در جدال با رقبای خود صلح‌ناپذیر بوده و تنها صفر جدول نیز مقابل تساوی‌های این تیم قرار دارد و در سوی دیگر، فولادی‌ها هم فقط یک بار تن به تقسیم امتیاز داده‌اند.

از سویی، دو تیم با نتایج متفاوت در برابر رقبای مشهدی به استقبال هم آمده‌اند. در هفته گذشته، مس سونگون در تبریز با ۵ گل از سد میهمانش فرش‌آرا گذشت اما فولاد زرند در خارج از خانه برابر دیگر تیم مشهدی یعنی رکن آذین خاورمیانه با نتیجه ۴ بر یک مغلوب شد.

افزودنی است، دیدار رفت مس سونگون و فولاد زرند در تبریز با برتری ۴ بر یک مسی‌ها خاتمه پذیرفت و باید دید که این تیم در بازی امروز با تداوم پیروزی‌های متوالی‌اش حریف کرمانی را دبل خواهد کرد یا خیر؟

اناج/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + 11 =