کد خبر : 37888
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۶

سروصدای مسی‌ها در نقل‌وانتقالات/ ستاره ملی‌پوش نارنجی‌پوش شد

سروصدای مسی‌ها در نقل‌وانتقالات/ ستاره ملی‌پوش نارنجی‌پوش شد
قهرمان لیگ برتر فوتسال قرارداد دو بازیکن خود را تمدید کرده و یک ستاره ملی‌پوش به خدمت گرفت‌.

به گزارش نگاه، علیرضا صمیمی و مرتضی عزتی، دو بازیکن تاثیرگذار و باتجربه تیم فوتسال مس سونگون پس از توافق با مسئولان این تیم قرارداد خود با باشگاه ورزقانی را به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

دیگر خبر نقل‌وانتقالاتی از نارنجی‌پوشان دیار آذربایجان، جذب بهروز عظیمی، ستاره جوان و آینده‌دار فوتسال کشور است که با عقد قرارداد رسمی به این تیم پیوست.

عظیمی فصل گذشته در تیم مقاومت البرز بازی می‌کرد و از ملی‌پوشان فوتسال است که به دلیل مشکل خروج از کشور نتوانست تیم ملی را در تورنمنت بین‌المللی تایلند همراهی کند.

این بازیکن مشهدی که سابقه بازی در تیم‌های استعدادهای درخشان مشهد و شهید منصوری قرچک را در کارنامه دارد، نخستین خرید مسی‌ها نیز لقب گرفت.

گفتنی است، مس سونگون در فصل جدید مدافع عنوان قهرمان لیگ برتر و نماینده کشورمان در جام باشگاه‌های آسیا خواهد بود و در تدارک تیمی قدرتمند جهت حضوری شایسته در این مسابقات است.

مسی‌ها که فعالیت نقل‌وانتقالاتی خود را زودتر از رقبا استارت زده‌اند، پیش از این قرارداد اسماعیل تقی‌پور (سرمربی) و مهدی جاوید و حمید احمدی دو یار کلیدی‌شان را نیز به مدت یک فصل دیگر تمدید کردند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × چهار =