کد خبر : 29951
تاریخ انتشار : شنبه ۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۹:۲۹

فرهنگی: مس زیر بار بدهی باشگاه تراکتور نمی‌رود/ بدهی را صفر کنند، مس مسوولیت تیم را تقبل می‌کند

فرهنگی: مس زیر بار بدهی باشگاه تراکتور نمی‌رود/ بدهی را صفر کنند، مس مسوولیت تیم را تقبل می‌کند

رئیس مجمع نمایندگان آذربایجان‌شرقی گفت: روز دوشنبه این هفته جلسه‌ای در مورد وضعیت باشگاه تراکتور با مسوولان صنایع مس خواهیم داشت.

به گزارش نگاه، محمدحسین فرهنگی در یک گفت و گوی خبری اظهار داشت: از خیلی وقت پیش پیگیر قضیه تیم تراکتور هستیم و در این مورد به نتایجی هم دست یافته که در صورت اعلام آمادگی مالک باشگاه تراکتور، فرآیند انتقال باشگاه تراکتور آغاز خواهد شد.

وی افزود: دوشنبه این هفته جلسه ای با حضور مسوولان وزارت صمت، صنایع مس و استاندار آذربایجان شرقی و مدیرکل ورزش و جوانان استان و تعدادی از نمایندگان این خطه در مجلس برگزار و در مورد انتقال مالکیت باشگاه تراکتور تصمیماتی اتخاذ می‌شود.

فرهنگی افزود: توافق قبلی مبنی بر تعیین تکلیف بدهی باشگاه تراکتور بوده و مسوولان مس را متقاعد کردیم که مالکیت باشگاه تراکتور را تقبل کنند.

وی اضافه کرد: انتقال مالکیت تیم تراکتور به شرکت ملی صنایع مس ایران تنها در صورت پرداخت بدهی باشگاه از سوی مالک فعلی ممکن بوده و مس زیر بار بدهی باشگاه تراکتور نمی‌رود.

وی ادامه داد: در صورتی که مالک فعلی تراکتور، بدهی این باشگاه را صفر نکند، بعید است مس مسولیت باشگاه تراکتور را تقبل کند و همین شرایط فعلی در باشگاه تراکتور خواهد ماند.

در همین حال باشگاه تراکتور نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد واگذاری و تحویل تیم موضوع جدیدی نبوده و از ابتدای فصل مطرح است.

در این بیانیه که روز جمعه در رسانه رسمی‌باشگاه تراکتور منتشر شد، آمده است: تیم‌داری بخش خصوصی در شرایط اقتصادی فعلی کشور با مشکلات بسیاری مواجه بوده که پیش‌تر اعلام شده است.

بیانیه حاکی است: به رغم همه مسایل، هلدینگ دریک به‌عنوان مالک باشگاه تراکتور، پیش از شروع فصل به‌صورت کتبی و رسمی، آمادگی‌ خود را برای تحویل باشگاه به هیات فوتبال و مسوولان مربوطه اعلام کرد و آقایان در آن مقطع وعده در اختیار گرفتن تیم طی ۱۰ روز را دادند اما تاکنون اقدام خاصی از سوی آنها صورت نگرفته است.

در بیانیه تشریح شده است: به رغم خلف وعده مسوولان، به احترام هواداران و حفظ آرامش آنان، اقدامات لازم برای آماده‌سازی تیم و بازکردن پنجره نقل و انتقالات انجام شده است و تیم با کادرفنی کامل مسابقات را پیگیری می‌کند.

تیم فوتبال تراکتور با ۱۱ امتیاز در رده ۱۳ جدول لیگ برتر قرار دارد.

ادامه نتایج ضعیف تراکتور در فصل جاری لیگ برتر فوتبال باشگاه‌‌‌های کشور، طرفداران میلیونی این تیم را نگران کرده و آنان بر لزوم اتخاذ تدابیر جدی بریا برون رفت تیم محبوب شان از این وضعیت تاکید دارند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده + شانزده =