کد خبر : 4452
تاریخ انتشار : شنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۶ - ۷:۳۱

عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام

عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام

خرین و جدید ترین تصاویر بازیگران ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم تصویری خوشگل زیر دیدن کنید که برای شما گردآوری نموده ایم. مسعود خان رایگان و همسر محترمه رویا خانم تیموریان، به اتفاق کودک درونشان سوار یک خودرو کلاسیک پارک کرده در یک پاساژ شده اند و این تصویر را گرفته اند. –

خرین و جدید ترین تصاویر بازیگران ایرانی در اینستاگرام را میتوانید در آلبوم تصویری خوشگل زیر دیدن کنید که برای شما گردآوری نموده ایم.

مسعود خان رایگان و همسر محترمه رویا خانم تیموریان، به اتفاق کودک درونشان سوار یک خودرو کلاسیک پارک کرده در یک پاساژ شده اند و این تصویر را گرفته اند.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)– داداش عمراً بزارم تو حساب کنی.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)حال مفید؟! کاوه جان یا نمی داني حالِ مفید چیست، یا این که از حال زار خود خبر نداری! مسئولین یونیسف و سازمان ملل اگر با این حال تو را ببینند تحت حمایت قرارت می دهند!
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)درست هست که همه ي وقت با لمینیتی ها شوخی کرده ایم، ولی انصافاً برای هر شخصی بد نیست!
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)تصویر یادگاری دوستان هنرمند پس از تماشای یک نمایش. با حضور شبنم قلیخانی، نسیم ادبی، هانیه توسلی، سوسن پرور، محمد حاتمی، مهران رنجبر، محمد نادری، مهدی ماهانی و سایر دوستان.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)سیامک عباسی با این سلفی تیره و تار، تولد رفیقش رستاک حلاج را تبریک گفت. شاد ترین و شاد ترین حالتی که ممکن هست برای رستاک اتفاق بیافتد را روی صورتش شاهد هستید.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)باز هم تئاتر، باز هم نمایش، باز هم تصویر یادگاری. این بار با حضور ترلان پروانه، الهام پاوه نژاد، امیرحسین رستمی و سایر عزیزان هنرمند.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)سلفی رویا میرعلمی در کنار برادر و فرزندش، زیر باران. «الکی مثلا ما نمی‌دانیم منظورش تماشاخانه باران هست »
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)– نگاه کن ببین، هر وقت خبرنگارا سرجاشون نشستن و در بسته شد، یک دو سه حمله می کنیم.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)بارانا خانمِ مکزیکی و بستنی خوری در لس آنجلس. هولا آمیگوس همین طور.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)این نبود سوژه هست که ما را به این روز انداخته هست. با تشکر از آقایان گل سفیدی ومحبوب.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)گرچه فکر کنم دقایقی قبلش گل در دستت بود و حالا حسابی به مغزت نشسته هست.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)مرضیه محبوب، هنرمند تکرار نشدنی عرصه نمایش عروسکی و یکی از چهره هاي خاطره ساز برای کودکان قدیم و اخیر میهمان برنامه خندوانه بود که محمدرضا هدایتی با این پست از تمامی زحماتش طی این سال ها تشکر کرد.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)ملیکا زارعی که اخیراً حسابی اینستاگرام باز شده هست، این تصویر یادگاری در کنار بانو پوران درخشنده را به اشتراک گذاشت. عکسی که در حاشیه جشنواره فیلم کودک و نوجوان گرفته هست.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)تصویر مثلاً خاص و هنریِ سودابه بیضایی، بازیگر مفید و مطرح سینمای کشورمون.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)دورهمی راویان و میزبانان برنامه “هزار دستان” در مراسمی که برای تقدیر از این عزیزان برگزار شده بود. گیتی خامنه، الهام پاوه نژاد، سوگل طهماسبی و فقیهه سلطانی و گندم اش در مراسم حضور داشتند.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)الهه حصاری از این که از نعمت گوش برخوردار هست بسیار شاد و مسرور هست.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)این که هدف از این تصویر چیست و کجا گرفته شده هست، اهمیتی ندارد. موضوع مهم این هست که این تصویر را چه کسی گرفته هست!
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)عطا عمرانی بازیگر سینما و تلویزیون، پس از خروج از توالت عمومی.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)ممنون از سحر قریشی که خودش به خوبی بر شرایط و فضای حاکم واقف هست و تصاویر خود را به صورت سیاه و سفید منتشر می‌کند تا ما هم این جا خیلی اذیت نشویم.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)مهسا کرامتی و همسرش راما قویدل، امیرمانی را به خواب داده و دوتایی به کافه نادری آمده اند. کافه اي قدیمی در مرکز شهر تهران که به علت همین نوستالژیک بودن بستنی و کافی ۵ هزار تومانی را ۲۰ هزار تومان به درون پاچه مشتری هدایت می کنند.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)دوقلوهای موسیقی سنتی ایران آموزشگاه موسیقی به راه انداخته اند و با این تصویر دیدنی این موضوع را اطلاع رسانی کرده اند. فرناز و مهرناز دبیرزاده.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)مفید هست که این بار حداقل در استخر تصویر گرفته و عریان بودنش بی علت به حساب نمی‌آید.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)این پست مربوط به حمایت فریبا نادری از باشگاه سایپا نیست، بلکه مربوط به حضورش در یک کمپین خیرخواهانه در راستای حمایت از بیماران نیازمند هست.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)محمد رحمانیان، آزیتا موگویی و داریوش ارجمند خبر هاي خوبی برای ما دارند. در حال حاضر تنها خبری که برای ما مفید می تواند باشد، کاهش ۱۰ تا ۱۵ درجه اي دمای شهر هست!
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)آرمین جان الآن این اتومبیل انداختن مدل مو حساب می‌شود؟ سلمانی پادگان کرچ هم دقیقاً همینطوری می زند.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)خودتان کپشن را بخوانید و ببنید که چطور بعضی عزیزان در به در دنبال بهانه برای گذاشتن تصویر هایشان میباشند! رو راست باشید و بگویید که دوست دارم این تصویر قدیمی ام را به اشتراک بگذارم، چرا الکی علت هاي عجیب برای گذاشتن آن میتراشید؟!
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)شهرزاد کمالزاده هم به جمع حامیان سایپا پیوست.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)سلفی الناز حبیبی و رفیقش سوار بر یک هواپیمای لاکچری. احتمالاً به زودی و در تصاویر بعدی از مقصد عزیزان با خبر خواهیم شد.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)دقیقا مانند نوید محمدزاده در این تصویر که به افق سواحل یونان خیره مانده هست، ما نیز تا فردا به اینستاگرام خیره خواهیم ماند تا کم سوژگی امروز را جبران کنیم. تا فردا، یا حق.
عکس های بازیگران و چهره ها در اینستاگرام (284)

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شانزده − هفت =