کد خبر : 20087
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۲ مهر ۱۳۹۸ - ۹:۲۳

عملکرد ماشین‌سازی زیر ذره‌بین «متریکا»/ شاگردان خطیبی، غیرقابل پیش‌بینی

عملکرد ماشین‌سازی زیر ذره‌بین «متریکا»/ شاگردان خطیبی، غیرقابل پیش‌بینی

تصویری که از ماشین‌سازی در شش هفته نخست لیگ نوزدهم منعکس شده، نماینده دوم تبریز را تیمی غیرقابل پیش‌بینی نشان می‌دهد. به گزارش سهند به نقل از سایت متریکا، ماشین‌سازی در شش هفته اول لیگ افت و خیز زیادی داشت. آنها لیگ را با یک پیروزی بزرگ مقابل استقلال آغاز کردند. اما در سه بازی

تصویری که از ماشین‌سازی در شش هفته نخست لیگ نوزدهم منعکس شده، نماینده دوم تبریز را تیمی غیرقابل پیش‌بینی نشان می‌دهد.

به گزارش سهند به نقل از سایت متریکا، ماشین‌سازی در شش هفته اول لیگ افت و خیز زیادی داشت. آنها لیگ را با یک پیروزی بزرگ مقابل استقلال آغاز کردند. اما در سه بازی بعدی خود مقابل سپاهان، شهرخودرو و پیکان سه شکست پیاپی را تجربه کردند و سپس بار دیگر روی نوار امتیازگیری افتادند و یک برد در مقابل شاهین و یک تساوی ارزشمند در خانه نساجی بدست آورند.

رسول خطیبی که تیمش را بر پایه سیستم ۴۲۳۱ یا ۴۱۴۱ روانه بازی‌ها می‌کند در فاز دفاعی جابجایی‌های زیادی داشته است، به طوری که بارها بازیکنان خط دفاعی ماشین‌سازی در پست‌های مختلف دفاعی امتحان شدند. اتفاقی که نشان می‌دهد سرمربی ماشین‌سازی هنوز به ترکیب ایده‌آل خود در بخش دفاعی نرسیده است. اما در فاز هجومی خطیبی از ابتدای لیگ علی آل‌کثیر را به عنوان تک مهاجم به کار گرفته و وینگرها و هافبک‌های هجومی‌اش بازیکنان مشخصی مانند سامان نریمان جهان، فرید کریمی، شاهین ثاقبی و محمد خرم‌الحسینی هستند.

ماشین‌سازی مدل خطیبی در شش هفته‌ای که از لیگ گذشته در بیشتر بخش‌های فنی عملکرد متوسط رو به پایینی داشته است. آنها در بخش مالکیت توپ (۴۴ %) یکی از ضعیف‌ترین تیم‌های لیگ بودند و تنها دو تیم آمار ضعیف‌تر از آنها داشتند. عملکردی که چرایی و علت‌اش با نگاهی به میانگین تعداد پاس (۳۲۹) و دقت پاس (۷۵٫۳ %) مشخص می‌شود. البته آنها در ابتدای لیگ سه بازی سخت با مدعیان داشتند که بدون شک این بازی‌های سنگین نقش مهمی در افت آمارهای فنی این تیم داشته است.

با وجود ایرادهای ماشین‌سازی در حفظ و گردش توپ اما آنها با میانگین ۱۲٫۸ شوت در هر بازی جز سه تیم برتر لیگ در بخش شوت‌زنی محسوب می‌شوند. آماری که نشان می‌دهد شاگردان خطیبی هر زمان صاحب توپ می‌شوند این توانایی را دارند که به سرعت موقعیت‌سازی کنند و در شرایط شوت‌زنی قرار بگیرند.

در مجموع تصویری که از ماشین‌سازی در شش هفته نخست لیگ نوزدهم منعکس شده، نماینده دوم تبریز را تیمی غیرقابل پیش‌بینی نشان می‌دهد. تیمی که با نمره ۶٫۶۳ در رتبه‌بندی فنی متریکا در رده یازدهم قرار گرفته تا مشخص شود جایگاهش در جدول امتیازگیری لیگ (رتبه دهم) با عملکرد فنی‌اش کاملا همخوانی دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو − یک =