کد خبر : 38088
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۲:۳۷

برای اولین بار در مجتمع مس سونگون؛

پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و انتخاب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران براساس شایستگی، تخصص و مهارت محوری

پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و انتخاب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران براساس شایستگی، تخصص و مهارت محوری
مدیرعامل مجتمع مس سونگون از جذب نیروی انسانی متخصص پیمانکاران مجتمع براساس ضوابط جدید که مبتنی بر شفافیت و عدالت میباشد خبر داد.
معبود عباسزاده در گفتگو با خبرنگاران از تعریف و پیاده سازی مکانیسم ارزیابی و جذب نیروی متخصص برای  پیمانکاران مجتمع مس سونگون، برای اولین بار خبر داد.
دکتر عباسزاده افزود: از این پس جذب نیروی انسانی متخصص تمامی پیمانکاران داخلی و تخصصی بر اساس اطلاع رسانی و بارگذاری مدارک و ارزیابی صلاحیت و شایستگی واجدین شرایط و مصاحبه کمیته های جذب و اشتغال مجتمع صورت خواهد گرفت.
مدیر مجتمع مس سونگون ادامه داد: برگزاری مصاحبه های تخصصی با همکاری پیمانکاران برای  تاییدصلاحیت فنی و همچنین تحقیقات از بین شاغلین در مجموعه پیمانکاران مذکور انجام خواهد پذیرفت.
در این راستا مجتمع مس سونگون منبع رسمی خود جهت جذب نیروی انسانی متخصص تمامی پیمانکاران داخلی و تخصصی بر اساس اطلاع رسانی از طریق وب سایت رسمی این مجتمع به نشانی https://azarbaijan.nicico.com
اعلام کرد که متقاضیان باید برای بارگذاری مدارک خود جهت ارزیابی صلاحیت فنی و شایستگی باید از منو”ورود کاربران–>درخواست های همکاری و اشتغال–‌>ثبت درخواست اشتغال” اقدام نمایند.
امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

3 + 9 =