کد خبر : 36921
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۱ دی ۱۴۰۱ - ۱۶:۴۵

استانداری آذربایجان شرقی طی اطلاعیه ای تشریح کرد:

جزئیات تعطیلی ادارات و مدارس آذربایجان شرقی

جزئیات تعطیلی ادارات و مدارس آذربایجان شرقی
استاندار آذربایجان‌شرقی با اشاره به نحوه فعالیت ادارات و مراکز آموزشی استان در روزهای پنج‌شنبه و شنبه پیش‌رو اعلام کرد: با توجه به برودت هوا و لزوم مدیریت بهینه مصرف انرژی، کلیه ادارات استان در روز پنج‌شنبه ۲۲ دی، به‌صورت دورکاری و مراکز آموزشی به صورت غیرحضوری فعالیت خواهند کرد.

به گزارش نگاه، «عابدین خرّم» روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در روز شنبه، ۲۴ دی نیز فعالیت کلیه ادارات و مراکز آموزشی از ساعت ۹ صبح آغاز می‌شود.
وی ادامه داد: امروز جلسه‌ای با حضور مدیران شرکت‌های گاز، برق و دستگاه‌های مسئول تشکیل و گزارشی از میزان مصرف انرژی و نحوه مدیریت این موضوع ارائه شد.
«خرّم» با اشاره به برودت هوا و افزایش قابل توجه مصرف برق و گاز در آذربایجان‌شرقی، بیان کرد: از تمام مردم عزیز در شهرها و روستاهای استان انتظار داریم که با صرفه‌جویی در مصرف برق و گاز، شرایطی را فراهم کنند که همه مردم بتوانند از این نعمت بهره‌مند باشند.
تعداد مشترکان گاز در آذربایحان‌شرقی بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار مشترک است و تاکنون ۹۸ درصد خانوار روستایی و ۱۰۰ درصد خانوار شهری در استان به مدار مصرف گاز متصّل شده‌اند؛ حدود ۶۵ درصد مصرف گاز استان مربوط به بخش خانگی، ۲۱ درصد صنعتی، چهار درصد خودرویی و ۱۰ درصد عمومی است.
به دنبال بارش برف روزهای گذشته دمای هوا در آذربایجان‌شرقی به طور ناگهانی پایین آمده به گونه‌ای که اکنون دمای هوای تبریز به عنوان مرکز استان، ۹ درجه زیر صفر است.
برودت هوا و افزایش ناگهانی مصرف گاز موجب شد که امروز مدارس در آذربایجان‌شرقی تعطیل اعلام شود و کارمندان ادارات نیز ۲ ساعت زودتر تعطیل کنند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + هجده =