کد خبر : 9088
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ تیر ۱۳۹۷ - ۱۹:۲۸

صادرات برق به ارمنستان در شرایط کنونی کذب است

صادرات برق به ارمنستان در شرایط کنونی کذب است

استاندار آذربایجان شرقی نسبت به شایعه های موجود در فضای مجازی مبنی بر فروش برق واکنش نشان داد و گفت: چنین شایعه هایی کذب محض است.      به گزارش آوای سهند ، مجید خدابخش در همایش تخصصی احزاب و تشکل های مردم نهاد بانوان، گفت: صادرات برق به کشور ارمنستان در این شرایط بحرانی کذب

استاندار آذربایجان شرقی نسبت به شایعه های موجود در فضای مجازی مبنی بر فروش برق واکنش نشان داد و گفت: چنین شایعه هایی کذب محض است.

صادرات برق به  ارمنستان در شرایط کنونی کذب است
    

به گزارش آوای سهند ، مجید خدابخش در همایش تخصصی احزاب و تشکل های مردم نهاد بانوان، گفت: صادرات برق به کشور ارمنستان در این شرایط بحرانی کذب است .

وی با انتقاداز عملکرد پیام رسان های داخلی ، افزود : در فضای مجازی نمی‌توانیم خدمات دولتی را از طریق تلگرام عرضه کنیم و سرعت پیام رسان سروش نیز در اطلاع رسانی کند است، این مسئله باعث سوءاستفاده برخی در نشر شایعه از جمله همین شایعه برق فروشی شده است.

خدابخش افزود : درفضای مجازی یک سری اکاذیب در حال نشر است، در این میان یک سری از افراد توانایی تشخیص درستی و غلطی این اطلاعات را دارند و برخی ندارند، همین مسئله نیز موجب می شود این اکاذیب نشر داده شوند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود، با اشاره به اینکه نقش بانوان در بهینه سازی مصرف برق موثر است، گفت : بانوان می‌توانند با مدیریت صحیح استفاده از لوازم برقی در منزل در کاهش مصرف برق نقش موثری ایفا کنند .

وی درخصوص عملکرد احزاب سیاسی و اجتماعی نیز گفت : در مسائل سیاسی و اجتماعی نقدکردن از کار های احزاب به شمار می رود اما اگر همراه با پیشنهاد باشد بیشتر نتیجه می گیریم.

استاندار آذربایجان شرقی با اشاره به اینکه در تبریز ۳۵۰هزار نفر از ۱میلیون و ۷۰۰هزار نفر جمعیت، حاشیه نشین هستند ، گفت : رسیدگی به زاغه نشین ها از اولویت های دولت به شمار می رود و قرار است در دو محله ملا زینال و یوسف آباد بالغ بر ۱۰هزار واحد خریداری شده و بازسازی شوند.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × چهار =