کد خبر : 20234
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ مهر ۱۳۹۸ - ۱۳:۲۳

شکایت شهرداری تبریز از تخلف در فروش تجهیزات اینترنتی/ حنای متهم، رنگی نداشت

شکایت شهرداری تبریز از تخلف در فروش تجهیزات اینترنتی/ حنای متهم، رنگی نداشت

یوزباشی گفت: طی استعلام مشخص شد که این تجهیزات فروخته شده قیمت نجومی و تفاوتی فاحش با مبلغ واقعی دارد و تعدادی دیگر نیز ممنوعه و فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوئی است. به گزارش سهند، سید احد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از جریمه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی برای گران‌فروشی و عرضه خارج

یوزباشی گفت: طی استعلام مشخص شد که این تجهیزات فروخته شده قیمت نجومی و تفاوتی فاحش با مبلغ واقعی دارد و تعدادی دیگر نیز ممنوعه و فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوئی است.

به گزارش سهند، سید احد یوزباشی مدیرکل تعزیرات حکومتی آذربایجان‌شرقی از جریمه ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریالی برای گران‌فروشی و عرضه خارج از شبکه شرکت تجهیزات اینترنتی وایرلس (بدون سیم) در تبریز خبر داد.

وی گفت: با شکایت سازمان فناوری اطلاعات و ارتباطات شهرداری تبریز، که اقدام به خرید تجهیزات اینترنت وایرلس جهت نصب در ۲۲ پارک کلان شهر تبریز کرده است بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت و  طی استعلام مشخص شد که این تجهیزات فروخته شده قیمت نجومی و تفاوتی فاحش با مبلغ واقعی دارد و تعدادی دیگر نیز ممنوعه و فاقد مجوز از سازمان تنظیم مقررات رادیوئی است.

وی اعلام کرد: پس از تشکیل پرونده و بررسی های لازم توسط کارشناسان سازمان صنعت، معدن و تجارت استان و کارشناس رسمی دادگستری، گرانفروشی و تقلب در فروش کالاهای منطبق با قرارداد محرز شد.

یوزباشی با بیان اینکه اظهارات و دفاعیات متهم بلاوجه بوده و تاثیری در رفع اتهام وی نداشت، افزود: ارزش ریالی کل تجهیزات نزدیک به ۸۰۰ میلیون ریال ارزیابی شده است که میزان تخلف در قالب گران فروشی و تقلب در کسب به واسطه فروش تجهیزات ممنوعه و غیرمجاز  ۵۰۰ میلیون ریال می باشد.

وی ادامه داد: متهم طبق قانون تعزیرات حکومتی از حیث تخلف گران فروشی و عرضه خارج از شبکه در مجموع به پرداخت مبلغ ۴ میلیارد و ۷۰۰ میلیون ریال جریمه در حق صندوق دولت محکوم شد.

یوزباشی گفت: رأی صادره قطعی بوده و در شعبه اجرای احکام اداره کل تعزیرات حکومتی استان در حال اجرا می باشد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج × پنج =