کد خبر : 32263
تاریخ انتشار : جمعه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۹:۵۶

شورا و شهرداری خود را مقید به ترویج فرهنگ پهلوانی می‌داند

شورا و شهرداری خود را مقید به ترویج فرهنگ پهلوانی می‌داند

شهردار تبریز از برنامه‌های مدیریت شهری برای بازگرداندن دوباره شور و نشاط و فعالیت به اماکن ورزشی و بین جوانان و نوجوانان خبر داد.

به گزارش نگاه ، یعقوب هوشیار شامگاه امروز در جریان مراسم گرامیداشت روز فرهنگ پهلوانی و تجلیل از ۱۸ پهلوان و پیشکسوت ورزش زورخانه‌ای اظهار کرد: روز فرهنگ پهلوانی فرصت مناسبی برای ترویج فرهنگ پهلوانی در جامعه است. در عصر کنونی ترویج منش پهلوانی یکی از لازمه‌های جامعه ما است و بر این اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر تبریز خود را به این امر مقید می‌داند.

وی ادامه داد: به ویژه اینکه پرویز هادی پهلوان کشور، عضو شورای شهر تبریز است و این خود فرصت مغتنمی است که ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در شهر تبریز رواج یابد.

هوشیار با اشاره به برنامه‌های ویژه شهرداری تبریز برای ورزش، عنوان کرد: شهرداری تبریز مصمم است تا با اجرای برنامه‌هایی، بار دیگر شور و نشاط و فعالیت را به ورزشگاه‌ها و سالن‌های ورزشی بیاورد.

وی افزود: در عصر کنونی، جوانان و نوجوانان در معرض انواع مشکلات اجتماعی قرار دارند و دشمنان به دنبال این هستند که نسل‌های آینده ما را منحرف کنند و ما برای مقابله با این تهدید، چاره‌ای نداریم جز اینکه به ورزش بها بدهیم.

شهردار تبریز تاکید کرد: تبریز یکی از قطب‌های ورزش کشور است و اعتقاد داریم که شهرداری و همه ادارات و بخش‌های خصوصی و بازرگانی هرچقدر به امر ورزش بها بدهند، هزینه نیست و سرمایه‌گذاری است چراکه خروجی کار، تحویل قهرمانان ملی و بین المللی به جامعه ورزش است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هفده − 14 =