کد خبر : 22114
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۷:۴۴

شهردار تبریز؛ مردم باید حداقل در برف روبی کوچه‌ها مشارکت می‌کردند

شهردار تبریز؛ مردم باید حداقل در برف روبی کوچه‌ها مشارکت می‌کردند

 شهردار تبریز با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در برف روبی کوچه‌ها، گفت: مردم باید حداقل در برفروبی کوچه ها مشارکت می کردند، البته در این روزهای اخیر که در فضای مجازی چنین موضوعی مطرح شد، مردم تا حدودی مشارکت کردند. به گزارش سهند به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر امروز در صحن علنی

 شهردار تبریز با اشاره به ضرورت مشارکت مردم در برف روبی کوچه‌ها، گفت: مردم باید حداقل در برفروبی کوچه ها مشارکت می کردند، البته در این روزهای اخیر که در فضای مجازی چنین موضوعی مطرح شد، مردم تا حدودی مشارکت کردند.

به گزارش سهند به نقل از ایسنا، ایرج شهین باهر امروز در صحن علنی شورا، با بیان این‌که در مواقع بحران مانند بارش برف باید کیفیت خدمات را ارتقا دهیم، گفت: همزمان باید در فرهنگسازی و ارتقای مشارکت عمومی نیز تلاش کنیم ، اعضای شورای شهر به عنوان نمایندگان مردم، باید از مردم دعوت کنند تا در چنین مواقعی مشارکت داشته باشند.
وی ادامه داد: نه تنها در مواقع بارش برف و مواردی از این قبیل، شهروندان حتی باید در نگهداری درختان شهر نیز یاری‌گر خادمان شهر باشند.
وی با بیان این‌که بارش‌های اخیر شهر تبریز طی سال‌های گذشته بی سابقه بوده است، بیان کرد:  طی ۳۰ سال اخیر، بارش ۴۵ سانتی برف و برودت زیر ۱۵ درجه ای هوا اتفاق نیفتاده بود و همزمانی این دو اتفاق ما را با مشکل مواجه کرد.
شهین‌باهر افزود: شهرداری تبریز در بیشتر مواقع خارج از حیطه‌ی وظایف خود به دیگر دستگاه‌ها کمک می کند، از اعضای محترم شورا می خواهم که در مواقع بحران از  سایر دستگاه ها خواستار همکاری با شهرداری تبریز شوند.
وی با بیان این‌که شهرداری تبریز در بارش های بی سابقه اخیر، در این میدان تنها بود، گفت:  هیچ یک از دستگاه ها به شهرداری کمک نکرد و فقط سپاه بود که به یاری ما آمد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها :

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده + سیزده =