کد خبر : 7061
تاریخ انتشار : دوشنبه ۷ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۰:۲۳

شهرداری پیمانکاران را بد عادت کرده است/ به بهانه های بی اساس رانندگان استیجاری را اخراج کرده بودند

شهرداری پیمانکاران را بد عادت کرده است/ به بهانه های بی اساس رانندگان استیجاری را اخراج کرده بودند

بابایی اقدم با بیان اینکه شهرداری پیمانکاران را بدعادت کرده است، گفت: بدهی پیمانکاران قبل از پایان کار پرداخت می‌شود! از شهرداری درخواست می‌کنم در صورت عدم تمکین، به قرارداد پیمانکاران پایان دهد     به گزارش نگاه فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورا، اظهار کرد: پروژه‌های مختلف توسط شهرداری در سطح شهر استارت خورده و اخیراً پروژه

بابایی اقدم با بیان اینکه شهرداری پیمانکاران را بدعادت کرده است، گفت: بدهی پیمانکاران قبل از پایان کار پرداخت می‌شود! از شهرداری درخواست می‌کنم در صورت عدم تمکین، به قرارداد پیمانکاران پایان دهد

شهرداری پیمانکاران را بد عادت کرده است/ به بهانه های بی اساس رانندگان استیجاری را اخراج کرده بودند
    به گزارش نگاه فریدون بابایی اقدم در صحن علنی شورا، اظهار کرد: پروژه‌های مختلف توسط شهرداری در سطح شهر استارت خورده و اخیراً پروژه مسیرگشایی امتداد خیابان ارتش تا ۴۰۰ متر تکمیل شده و باند کندروی شمال غرب تبریز در حال احداث است.
وی با اشاره به شروع به کار دوباره ۱۲۰ راننده اخراجی در شهرداری، بیان کرد: به بهانه‌های مختلف و بخشنامه‌های بی اساس، رانندگان استیجاری را اخراج کرده بودند.

بابایی اقدم خطاب به اعضای شورا با بیان این‌که در تعرفه عوارض محلی منطقی پیش نرفتیم، ادامه داد: افزایش قیمت‌ها باعث ایجاد مشکلات فراوانی برای برخی‌ها شده است؛ به طوری که عوارض کسری پارکینگ فردی با احتساب تعرفه عوارض محلی سال گذشته هفت میلیون و ۳۰۰ هزار تومان بود که امسال به ۱۹ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان افزایش یافته است.

وی با بیان این‌که برخی از مصوبات شورا مسکوت مانده است، اظهار کرد: به عنوان نمونه مکانیزم بخشودگی جرایم قالیبافان و یا تشویقات در نظر گرفته برای روستاهای الحاقی مشخص نشده و این مصوبه‌ها اجرایی نمی‌شوند.

فریدون بابایی‌اقدم در خصوص گزارش ارائه شده توسط شهردار تبریز و مدیرعامل سازمان سیما و منظر اظهار داشت: در حالی که در شهر تبریز هنوز طرح جامع وجود ندارد، نمی‌توان طرح تفصیلی فضای سبز را تدوین کرد که مدیران شهرداری از آن سخن می‌گویند.

این عضو شورای شهر تصریح کرد: درختان بسیاری در سطح شهر تبریز در معابر مختلف در حال از بین رفتن هستند که برخی از این درختان بالای ۳۰ سال سن دارند.

بابایی‌اقدم با تاکید بر اینکه باید از مدیریت پشت میز خارج شویم گفت: گیاه پزشکان شاغل در سازمان پارک‌ها به جای اینکه هر روز صبح در سازمان کارت بزنند، باید در سطح شهر از مناطق مختلف بازدید کنند.

وی با انتقاد از شرایط ادغام سازمان زیباسازی و پارک‌ها خاطرنشان کرد: به نظر می‌رسد این ادغام تنها برای جبران کسر بودجه و تأمین حقوق کارکنان بوده است و هیچ سودی برای شهرداری نداشته است.

بابایی‌اقدم با انتقاد از وضعیت رفوژ اتوبان‌های کسایی و پاسداران به وضعیت عون ابن علی اشاره کرد و گفت: سال‌های گذشته حجم توسعه عون ابن علی با سال‌جاری قابل مقایسه نیست.
یک عضو شورای شهر تبریز خواستار اجرای مسیرگشایی‌های مصوب، پرداخت بیمه‌ی کارگران، اتمام بازآفرینی مقبره الشعرا و احداث میدان دام تبریز شد.

وی با بیان اینکه شهرداری پیمانکاران را بدعادت کرده است، گفت: بدهی پیمانکاران قبل از پایان کار پرداخت می‌شود! از شهرداری درخواست می‌کنم در صورت عدم تمکین، به قرارداد پیمانکاران پایان دهد

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش + 9 =