کد خبر : 35568
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۱ - ۱۴:۵۳

شهردار تبریز عنوان کرد:

خرید ماشین‌آلات‌ سنگین، راهکاری برای کاهش هزینه‌های جاری

خرید ماشین‌آلات‌ سنگین، راهکاری برای کاهش هزینه‌های جاری
شهردار تبریز گفت: شهرداری تبریز در راستای کاهش هزینه‌های جاری از بابت کرایه ماشین‌آلات اقدام به خرید تجهیزات لازم خود می‌کند.

یه گزارش نگاه، یعقوب هوشیار در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: شهرداری تبریز در چند سال اخیر ماشین‌آلات سنگین خریداری نکرده است و سازمان‌های آتش‌نشانی، عمران و مدیریت پسماند هزینه هنگفتی برای کرایه ماشین‌آلات پرداخت می‌کنند.

وی افزود: در بحث آسفالت و تامین ماشین‌آلات سنگین هم هزینه زیادی برای کرایه به صورت نقدی پرداخت شده است.

شهردار تبریز با بیان اینکه مسیرگشایی از مهم ترین ضرورت شهری است، گفت: اولویت ما پرداخت حق و حقوق شهروندان در موضوع مسیرگشایی است اما در تلاش هستیم برای تامین ماشین آلات مورد نیاز شهرداری نیز ورود کنیم.

یعقوب هوشیار افزود: غرب تبریز که متاسفانه در مقایسه دیگر مناطق شهر محروم مانده است با خرید ماشین‌آلات می‌توان در اجرای  پروژه‌های آن سرعت بخشید.

وی با بیان اینکه محل تامین این لایحه  مشخص است، تصریح کرد: باتوجه به اینکه خرید ماشین‌آلات به‌صورت نقدی انجام می‌شود و اعتبار  خرید در بودجه هم پایین است این لایحه به شورا ارسال شده است.

گفتنی است لایحه شهرداری تبریز در خصوص خرید ماشین‌آلات سنگین شهرداری تبریز با قید یک فوریت اعلام وصول و به تصویب اعضای شورای اسلامی شهر رسید.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × پنج =