کد خبر : 31386
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۲ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۸

هوشیار، شهردار ۱۳ نفر است

هوشیار، شهردار ۱۳ نفر است

رییس شورای کلانشهر تبریز گفت: آقای هوشیار فردی حرفه ای و صاحب اخلاق حرفه ای هستند و یکی از شرایط ما برای ایشان این خواهد بود که باید خودشان را شهردار ۱۳ نفر در مجموعه شورای شهر بدانند، چون این ۱۳ نفر در مقابل مردم پاسخگو هستند و شهردار باید به ۱۳ نفر پاسخگو باشد.

به گزارش نگاه، “حجت الاسلام رسول برگی” در مصاحبه ای گفت: بعد از انتخاب آقای “یعقوب هوشیار” بعنوان دومین شهردار کلانشهر تبریز در دوره ششم، گفت: آقای هوشیار اکنون در منطقه ۱۸ تهران بعنوان یکی از مناطق شهرداری تهران فرد شناخته شده ای هستند و اگر خدای نکرده صلاحیت نداشتند شهردار پایتخت انتخاب نمی‌شدند، امیدواریم همه اینها دست به دست هم دهند تا صدور حکم آقای یعقوب هوشیار توسط وزیر کشور تسریع یابد.
وی تاکید کرد: از استانداری، فرمانداری و سایر مسئولین ذیربط در تبریز خواهیم خواست تا در تسریع حکم آقای هوشیار تلاش کنند.
وی ضمن تقدیر از سرپرست فعلی شهرداری، گفت: آقای یوسفی از زمانی که سرپرست شده اند انصافا دائم در حال تلاش بوده اند و خوشبختانه شهر قفل نشده و همه کار ها انجام می شود.
وی در واکنش به اینکه شهردار برخلاف آنچه نماينده ولی فقیه برای انتخاب شهرداری با اکثریت آرا در خطبه های نماز جمعه گفته بودند، افزود: آقای هوشیار اکنون شهردار ۷ نفر نیستند بلکه ایشان شهردار ۱۳ نفر اند در مجموعه شورای شهر، متاسفانه در شهرداری قبلی این موضوع را تجربه کردیم و صراحتا برخی اوقات این را متوجه شدیم که گفته بودند چون شما به من رای ندادید پس در مجموعه شهرداری نمی‌توانید نظر بدهید.
برگی در رابطه با هوشیار گفت: آقای هوشیار چنین نفری نیستند، بلکه ایشان فردی حرفه ای و صاحب اخلاق حرفه ای هستند و یکی از شرایط ما برای ایشان این خواهد بود که آقای هوشیار باید خودشان را شهردار ۱۳ نفر در مجموعه شورای شهر بدانند، چون این ۱۳ نفر در مقابل مردم پاسخگو هستند و شهردار باید به ۱۳ نفر پاسخگو باشد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

یک + 14 =