کد خبر : 30915
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۷ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۱۰

ششگلانی: تصمیمی برای بازنشستگی ندارم/ نقطه ضعفی در مدیریتم نمی‌بینم!

ششگلانی: تصمیمی برای بازنشستگی ندارم/ نقطه ضعفی در مدیریتم نمی‌بینم!

رئیس هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی پس از حدود سه دهه حضور در ریاست این هیات می‌گوید هنوز خیال بازنشستگی ندارد.

به گزارش نگاه، حدود ۲۷ سال از حضور جواد ششگلانی بر مسند ریاست هیات فوتبال استان آذربایجان‌شرقی می‌گذرد که این حضور طولانی مدت همچنان ادامه دارد. حتی عضویت در شورای شهر تبریز و قانونی با عنوان ممنوعیت بکارگیری بازنشستگان نیز نتوانسته است ششگلانی را از صندلی ریاست خود جدا کند.

ششگلانی امروز در یک نشست خبری میزبان اصحاب رسانه بود که در این نشست خبرنگار آناج بحث عدم برگزاری انتخابات هیات فوتبال استان و اینکه آیا او قصدی برای بازنشستگی و واگذاری مسئولیت‌اش به نیروی تازه نفس دارد یا خیر را پیش کشید که وی در پاسخ اظهارات قابل تاملی داشت.

رئیس هیات فوتبال استان ابتدا در مورد علت برگزار نشدن انتخابات هیات با وجود سپری شدن ۲ ماه از موعد برگزاری آن گفت: بحث عدم برگزاری انتخابات به هماهنگی فدراسیون فوتبال برمی‌گردد. انتخابات هیات فوتبال برخی از استان‌ها قبل از ما برگزار شده که تاکنون تکلیف آن‌ها معلوم نشده است. فدراسیون فوتبال انتخابات هیات‌های استانی را نوبت‌بندی کرده و ما در صف انتظار قرار داریم.

وی در واکنش به بازنشستگی مطرح کرد: بنده این توان، روحیه و علاقه را در خودم می‌بینم که به کارم ادامه دهم و تصمیمی برای بازنشستگی ندارم. تا امروز ضعفی در خودم ندیده‌ام که نتوانم فوتبال استان را مدیریت کنم. البته موضوع مشکلات تراکتور و ماشین‌سازی متفاوت بوده و درصدی از آن متوجه هیات فوتبال است.

ششگلانی افزود: کارنامه و عملکرد من در سطح استان و کشور مشخص است. در گذشته گزینش رئیس هیات فوتبال استان به صورت انتصابی انجام می‌شد اما الان با برگزاری انتخابات تعیین می‌شود. هرچند در مورد نحوه برگزاری انتخابات بعضاً ایراداتی وجود دارد که قابل نقد است. تا زمانی که احساس کنم می‌توانم مدیریت کنم در این مسئولیت حضور خواهم داشت.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

1 × 1 =