کد خبر : 23296
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۸:۵۶

شرکت مس و مجتمع مس سونگون حامی و همراه همیشگی مردم منطقه

شرکت مس و مجتمع مس سونگون حامی و همراه همیشگی مردم منطقه

 محموله دیگری از کمک های مجتمع مس سونگون حاوی اقلام بهداشتی از قبیل دستگاه های تب سنج، ماسک، ست سرهمی محافظتی، محلول های ضد عفونی و… به ستاد مقابله با کرونا شهرستان ورزقان تحویل گردید. به گزارش نگاه، حسن یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان در این خصوص با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با کرونا شهرستان

 محموله دیگری از کمک های مجتمع مس سونگون حاوی اقلام بهداشتی از قبیل دستگاه های تب سنج، ماسک، ست سرهمی محافظتی، محلول های ضد عفونی و… به ستاد مقابله با کرونا شهرستان ورزقان تحویل گردید.

به گزارش نگاه، حسن یحیوی فرماندار شهرستان ورزقان در این خصوص با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با کرونا شهرستان گفت: شرکت ملّی صنایع مس ایران و مجتمع مس سونگون همواره در تمامی مشکلات حامی و همراه مسئولین و مردم شریف منطقه بودند که در این شرایط خاص و جبهه مبارزه با بیماری کرونا نیز از این قاعده مستثنی نبوده و مدیران مجتمع بار دیگر نشان دادند که مشکلات منطقه دغدغه اصلی این عزیزان هست که جا دارد از تمامی آنان تشکر و قدردانی نماییم.
  رضوی معاون امور مهندسی و مدیریت انرژی مجتمع مس سونگون نیز در جلسه تحویل این اقلام گفت: دیدگان مدیران و پرسنل مجتمع مس سونگون در یاری رساندن به منطقه در راستای مسئولیت های اجتماعی خود همواره مثبت بوده و همواره این امر را افتخار خود می دانیم و یقین بدانید ناراحتی و مشکلات منطقه موجب تاملات روحی و فکری تمامی کارکنان مجتمع مس سونگون می باشد.
  حاجی احمدی مدیر HSE و کنترل فرآیند نیز با اشاره به اقدامات ستاد مقابله با کرونا مجتمع گفت: در این شرایط و با هماهنگی شبکه بهداشت و درمان شهرستان توانستیم در داخل مجتمع اقدامات خوب و موثری انجام دهیم و این بحران را مدیریت نماییم.
مدیر روابط عمومی و نظارت بر خدمات مجتمع مس سونگون نیز با اشاره به پیگیری های مستمر مهندس شریفی از مسایل ستادهای مقابله با کرونا مجتمع و شهرستان گفت: در این شرایط خاص مدیر مجتمع مس آذربایجان بیشتر از مسائل مربوط به تولید، پیگیر مشکلات این ستاد ها بوده و صیانت از پرسنل خدوم مجتمع و اهالی شریف منطقه را مهمترین دغدغه اصلی خود می داند که جای تقدیر و تشکر دارد.
محمد حسین ایازی با اشاره به نیازهای ضروری ستاد مقابله با کرونا شهرستان افزود: با پیگیری های مسئولین شهرستان مبنی بر الزامات و تأکیدات مهندس شریفی مبنی بر تعجیل در تهیه اقلام بهداشتی مورد نیاز توسط مجتمع مس سونگون، توانستیم با وجود تمامی کمبودها، این اقلام را که شامل بیش از ۱۵۰۰۰ لیتر محلول ضدعفونی سطوح، ۱۵ دستگاه تب سنجی، ماسک N95 بالغ بر ۱۰۰۰ عدد، ۱۰۰ عدد عینک محافظ، ۱۰۰ عدد شیلد، ۴۰۰ دست سرهم محافظتی، ۴۰۰ دست گان و … تهیه و به ستاد شهرستان تحویل داده شد.
ایازی در خاتمه سخنانش با اشاره به ضرورت رعایت اصول بهداشت فردی و اجتماعی و همچنین تأکید بر ماندن در خانه و پرهیز از تجمعات افزود: ستاد مقابله با کرونا مجتمع مس سونگون در این راستا با اتخاذ سیاست های متعدد از قبیل کاهش ساعت کاری، تردد و حضور پرسنل، عدم حضور مجاز برای همکاران(دارای بیماری خاص، دیابتی، بیماری زمینه ای مانند فشار خون، پرسنل بالای ۵۸ سال سن و …) عملیات کنترل دمای بدن و تب سنجی، تهیه و توزیع اقلام بهداشتی، اطلاع رسانی در خصوص ویروس در قالب استفاده از ظرفیت های فضای مجازی و تهیه و توزیع بروشور و … تلاش نموده تا در اولویت های اصلی خود یعنی اول صیانت از پرسنل و دوم حفظ تولید از هیچ کاری دریغ ننماید.
شایان ذکر است شرکت ملّی صنایع مس ایران در امر مبارزه با بیماری کرونا، مساعدت های شایانی در سطوح ملّی و استانی از طریق مبادی تعیین شده توسط دولت، به ملّت شریف ایران انجام داده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

18 + 10 =