کد خبر : 29912
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۳۹

شاگردان سولدو در فکر شکار گاندوها/ دست‌انداز ناکامی‌یا دوربرگردان کامیابی؟

شاگردان سولدو در فکر شکار گاندوها/ دست‌انداز ناکامی‌یا دوربرگردان کامیابی؟

به گزارش نگاه، قطار بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار از ایستگاه دوازدهم عبور خواهد کرد و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، دو تیم بحران‌زده تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند. می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست

به گزارش نگاه، قطار بیست‌ویکمین دوره مسابقات لیگ‌برتر فوتبال کشور امروز (چهارشنبه) با برگزاری ۸ دیدار از ایستگاه دوازدهم عبور خواهد کرد و در یکی از حساس‌ترین دیدارهای این هفته، دو تیم بحران‌زده تراکتور و ذوب‌آهن از ساعت ۱۵ در ورزشگاه شهید سلیمانی تبریز به مصاف هم می‌روند.

می‌گویند سالی که نکوست از بهارش پیداست و بلعکس، نتایج ضعیف تراکتور در شروع لیگ بیست‌ویکم نشان می‌داد که این تیم فصل بسیار سختی خواهد داشت. شرایط تیم محبوب پرشورها در فصل جاری اصلا تعریفی ندارد و تحت تاثیر عملکرد پرنوسان، آسمان این تیم رسماً تیره و تار شده است.

زوانیمیر سولدو، سرمربی کروات تراکتور به خوبی می‌داند که مدیران این تیم بسیار کم‌طاقت بوده و برای ادامه حضور در تبریز باید مسیر تیمش را تغییر دهد و از این رو، برد در بازی امروز اهمیت زیادی داشته و حداقل او و شاگردانش را حتی به صورت موقت از زیر فشارها رها خواهد کرد.

در طرف دیگر، حال و روز گاندوهای اصفهانی هم دست‌‌کمی‌از پرطرفدارترین تیم آسیا ندارد. سبزپوشان دیار زاینده‌رود که در فصل گذشته به لطف بازی پاک تراکتور در لیگ برتر ماندگار شدند، امسال نیز تحت هدایت مهدی تارتار شرایط مشابهی دارند و برای بقا در مسابقات می‌جنگند.

علاوه بر این وجه تشابه‌ها، دو تیم با شکست در زمین حریفان تهرانی به هم رسیده‌اند، تراکتور در هفته گذشته با نمایش دور از انتظار مقابل میزبانش هوادار یک بر صفر مغلوب شد و ذوب‌آهن در جدال خارج از خانه مقابل پرسپولیس مدافع عنوان قهرمانی با ۲ گل تن به شکست داد.

از سویی، دو تیم در جدول نیز شرایط یکسانی داشته و در همسایگی هم قرار دارند بدین شرح که تراکتور با ۱۱ امتیاز دوازدهم است و ذوب‌آهن با همین تعداد امتیاز در رده سیزدهم. یاران سولدو در صورت برد در این دیدار خانگی می‌توانند خود را از جمع فانوس به دستان دور کنند اما عدم پیروزی، وضعیت این تیم را قرمزتر از همیشه خواهد کرد.

تراکتوری‌ها در بازی امروز هادی محمدی را که اتفاقاً از بازیکنان مشترک دو تیم محسوب می‌شود، به علت محرومیت و اخراج در بازی با هوادار در اختیار ندارند‌ و این درحالی است که محمدرضا اخباری، کاپیتان این تیم پس از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت آماده بازی شده و در صورت صلاحدید کادرفنی می‌تواند به میدان برود.

تراکتور و ذوب‌آهن در تاریخ لیگ برتر ۲۶ بار به مصاف هم رفته‌اند که حاصل آن ۱۱ پیروزی برای سرخ‌پوشان، ۷ پیروزی برای سبزپوشان و ۸ تساوی بوده است‌. پرشورها در هر دو بازی رفت و برگشت فصل گذشته موفق شدند با گل‌های محمد عباس‌زاده حریف را شکست داده و به اصطلاحی دبل کنند‌ و مدت‌هاست که در خانه برابر گاندوها شکست‌ناپذیر بوده‌اند.

باید دید در روزی که تراکتور برای جبران شکست دیدار قبلی خود و در آستانه نبرد با پرسپولیس به سه امتیاز این بازی نیاز مبرم دارد، چه نتیجه‌ای مقابل میهمانش ذوب‌آهن کسب خواهد کرد و آیا این تیم با پیروزی در مسیر دوربرگردان قرار می‌گیرد یا همچنان در دست‌انداز ناکامی‌خواهد بود؟

انتهای پیام/

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 10 =