کد خبر : 17456
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۳ مرداد ۱۳۹۸ - ۹:۵۵

سیلاب در سلماس فروکش کرد/ ۸ روستا خسارت دیدند

سیلاب در سلماس فروکش کرد/ ۸ روستا خسارت دیدند

فرماندار سلماس گفت: هم اکنون سیلاب در روستاهای این شهرستان فروکش کرده و عملیات امداد و نجات در این مناطق ادامه دارد. مرتضی اصغری در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت روستاهای سیل زده سلماس اظهارداشت: بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب در چندین روستای سلماس خسارت به بار آورد و براساس گزارشهای اولیه

فرماندار سلماس گفت: هم اکنون سیلاب در روستاهای این شهرستان فروکش کرده و عملیات امداد و نجات در این مناطق ادامه دارد.

مرتضی اصغری در گفتگو با مهر، در خصوص آخرین وضعیت روستاهای سیل زده سلماس اظهارداشت: بارش شدید تگرگ و جاری شدن سیلاب در چندین روستای سلماس خسارت به بار آورد و براساس گزارشهای اولیه سیلاب موجب آبگرفتگی ۲۰ منزل در روستای سرای ملک شد.

وی ادامه داد: جاری شدن سیلاب موجب وارد آمدن خسارت به اهالی هشت روستای صدقیان، سرای ملک، پاجیک، وردان، ریک آباد، چهارستون، گوبه و مغانجوق در بخش کوره سنی شهرستان سلماس شده است و هم اکنون نیروهای امدادی در حال ارائه خدمات هستند.

فرماندار سلماس در خصوص خسارت های جانی در اثر وقوع سیل در روستاهای این شهرستان افزود: در این حادثه چهار نفر مصدوم شدند که دو مصدوم به بیمارستان سلماس منتقل و در حال مداوا هستند و دو نفردیگر به صورت سرپایی مداوا شدند.

اصغری با تاکید بر اینکه میزان خسارت وارد آمده به مناطق مختلف در دست بررسی است گفت: هم اکنون سیلاب در شهرستان فروکش کرده و باران ملایم می بارد.

فرماندار سلماس گفت: تیم‌های امدادی و مدیریت بحران در محل حاضر هستند و خوشبختانه همه چیز کنترل شده است و وضعیت در حالت عادی قرار دارد و سیل نیز تا حد ۶۰ سانتی‌متر فروکش کرده است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 3 =