کد خبر : 35709
تاریخ انتشار : شنبه ۲۱ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۳

امام جمعه تبریز:

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است

رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است
امام جمعه تبریز با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.

به گزارش نگاه، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدعلی آل هاشم در دیدار با سرپرست سازمان نوسازی مدارس کشور با بیان اینکه اتمام کار ساخت مدرسه، آغاز حیات تعلیم و تربیت است، گفت: فضاهای آموزشی که تأثیر مثبتی در آموزش و یادگیری دانش‌آموزان دارند؛ علاوه بر مقاوم بودن در برابر حوادث غیرمترقبه باید به بهترین وسایل کمک آموزشی مجهز باشند.
حجت الاسلام آل هاشم، با تاکید بر اینکه رشد و تعالی کشور مرهون آموزش و پرورش است، افزود: جهاد در راه ساخت کلاس‌های درس به معنی فراخوان دانش‌آموزان برای تحصیل علم و تربیت است.
وی آموزش و پرورش را بارزترین نمود سرمایه‌گذاری نیروی انسانی دانست و اظهار داشت: پیشرفت و توسعه کشور در همه زمینه‌ها با نقش‌آفرینی این نهاد مقدس محقق شدنی بوده و باید اهتمام ویژه ای به آموزش و پرورش کرد.
امام جمعه تبریز، نوسازی مدارس را از ضرورت‌های کشور اعلام کرد و گفت: توجه به طراحی داخلی و متناسب‌سازی فضای آموزشی با مقطع تحصیلی دانش‌آموزان و روحیه آنها باید در نوسازی و بهسازی مدارس مورد توجه قرار گیرد.
حجت الاسلام آل‌هاشم، با تاکید بر تکریم و توجه به خیران مدرسه‌ساز گفت: دغدغه‌های افرادی که به مدرسه‌سازی عشق می‌ورزند را باید رفع کرد تا برای ادامه کار ساخت فضاسازی آموزشی و پرورشی دلگرم شوند.
وی یادآوری کرد: برای تقویت روحیه دانش‌آموزان و کاهش استرس آنها باید محیط مدارس درختکاری و گلکاری شود.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

هجده − 12 =