کد خبر : 35218
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۱

تاج الدینی مطرح کرد:

۵۵ هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری

۵۵ هزار میلیارد تومان برای ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: هرچند نمی‌توان ادعا کرد که افزایشی که در اثر این ترمیم حقوق رخ می‌دهد، می‌تواند تمامی مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد رفع کند اما می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل کند زیرا قدرت خرید مردم را تا حدودی افزایش می‌دهد.

به گزارش نگاه، سیدمحمدرضا میرتاج الدینی با اشاره به موافقت مجلس با کلیات ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان کشوری و لشکری، اظهار کرد: اقدام دولت برای ارائه لایحه ترمیم حقوق کارکنان و بازنشستگان، تصمیمی به‌جا و مناسب و در شرایط کنونی اقتصاد لازم بود، مجلس نیز از این لایحه استقبال و در مرحله نخست با دوفوریت بررسی لایحه مذکور موافقت کرد و در گام بعدی کلیات آن را به تصویب رساند.
نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی افزود: پس از تصویب کلیات، در جلسات متعدد کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به جزئیات این لایحه رسیدگی شد و پس از بررسی بسیار، گزارش برای صحن علنی مجلس ارجاع شد.
وی با بیان اینکه دولت برای اجرای این لایحه حدود ۵۵ هزار میلیارد تومان منابع تامین کرده که رقم کمی نیست، اضافه کرد: هرچند نمی‌توان ادعا کرد که افزایشی که در اثر این ترمیم حقوق رخ می‌دهد، می‌تواند تمامی مشکلات مردم را در حوزه اقتصاد رفع کند اما می‌تواند بخشی از این مشکلات را حل  کند زیرا قدرت خرید مردم را تا حدودی افزایش می‌دهد.
این نماینده مردم در مجلس یازدهم تصریح کرد: علاوه بر اینکه براساس این ترمیم، حقوق بازنشستگان لشکری و کشوری به جز حق عائله‌مندی و اولاد افزایش می‌یابد، همچنین کمیسیون برنامه و بودجه مجلس مصوب کرد که به این عدد پنج درصد نیز افزوده شود که کمک معیشتی مناسبی است.
عضو کمیسیون برنامه، بودجه و محاسبات مجلس ادامه داد: نکته مهم در این زمینه این است که هرچه اکنون به حقوق‌ها افزوده شود، پایه است و افزایش حقوق سال بعد به این عدد افزوده می‌شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سیزده − 8 =