کد خبر : 24898
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۲

سهم مگاپروژه‌ها در تحول بودجه‌ای استان/ دخل و خرج استان‌ها روی میز کمیسیون بودجه

سهم مگاپروژه‌ها در تحول بودجه‌ای استان/ دخل و خرج استان‌ها روی میز کمیسیون بودجه

میرتاج‌الدینی

میرتاج‌الدینی گفت: در کمیسیون برنامه و بودجه شاخص های بودجه‌ای استان با سایر استان‌ها مقایسه و بررسی خواهد شد. انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه استان نیز همکاری‌های لازم را داشته باشد.

سید محمدرضا میرتاج‌الدینی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگویی، وضعیت بودجه و شاخص‌های استان را مورد بررسی قرار داد و اظهار داشت: در کمیسیون برنامه و بودجه شاخص های اقتصادی آذربایجان‌شرقی بررسی و تطابق آن با بودجه مصوب برای استان مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

وی با بیان اینکه، بودجه آذربایجان‌شرقی باید به جایگاه اصلی خود برگردد خاطرنشان کرد: در کمیسیون برنامه و بودجه شاخص های بودجه‌ای استان با سایر استان‌ها مقایسه و بررسی خواهد شد. انتظار داریم سازمان برنامه و بودجه استان نیز همکاری‌های لازم را داشته و پیشنهادات خود را در این زمینه ارائه دهد.

نماینده مردم تبریز تکمیل سریع پروژه‌های مهم استانی را گامی در افزایش بودجه استان دانست و تصریح کرد: تکمیل سریع راه‌آهن میانه، بستان‌آباد و تبریز، پروژه انتقال آب ارس به تبریز، راه‌اندازی فاز سوم تولید کنسانتره، آغاز فاز تولید کاتد مس و تکمیل کارخانه نفلین سینیت سراب از جمله پروژه‌های مهم استانی هستند که باید همه نمایندگان استان در این زمینه پیشقدم باشند، تکمیل و به سرانجام رساندن این مگاپروژه‌ها در تحول بودجه استان نقش چشمگیری دارد.

میرتاج‌الدینی گفت: پیشنهاد می‌کنم هم در جلسات مجمع نمایندگان استان و هم در جلسات نمایندگان تبریز، پروژه‌های اصلی استان تعریف شده و در  اولویت برنامه‌های کاری دوره یازدهم قرار داده شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

11 + پنج =