کد خبر : 15124
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۸:۲۲

سنگربان تراکتور در راه آبی پوش شدن

سنگربان تراکتور در راه آبی پوش شدن

یک سایت ورزشی مدعی است بعد از خروج سیدمهدی رحمتی، گزینه اول جذب دروازه بانی استقلال محمدرضا اخباری است.      به گزارش آوای سهند یک سایت ورزشی پایتخت  با تحلیل روند آتی استقلال در جذب جایگزین سیدمهدی رحمتی بعنوان گزینه نیمکت نشین دروازه بانی، از محمدرضا اخباری سنگربان تیم فوتبال تراکتورسازی یاد کرده است. این سایت

یک سایت ورزشی مدعی است بعد از خروج سیدمهدی رحمتی، گزینه اول جذب دروازه بانی استقلال محمدرضا اخباری است.

سنگربان تراکتور در راه آبی پوش شدن
    

به گزارش آوای سهند یک سایت ورزشی پایتخت  با تحلیل روند آتی استقلال در جذب جایگزین سیدمهدی رحمتی بعنوان گزینه نیمکت نشین دروازه بانی، از محمدرضا اخباری سنگربان تیم فوتبال تراکتورسازی یاد کرده است.

این سایت ورزشی مدعی است بعد از خروج سیدمهدی رحمتی، گزینه اول جذب دروازه بانی استقلال محمدرضا اخباری است، بازیکنی که با تراکتورسازی قرارداد دارد اما چون این تیم رشید مظاهری را جذب کرده است بعید است به او بازی برسد و به همین دلیل آبی ها امیدوار هستند او را راضی به بستن قرارداد کنند.

این سایت ورزشی در ادامه آورده است در صورت به توافق نرسیدن استقلاب با اخباری، حامد لک یا کوروش ملکی راهی استقلال می شود.

این در حالی است که اخباری با تراکتورسازی قرارداد دارد و در فصل قبل در چند بازی آخر بعد از اخراج فروزان از تیم، تبدیل به سنگربان اول سرخ پوشان تبریز شد.

حضور رشید مظاهری در فصل آینده در جمع تراکتوری ها ، کار را برای  اخباری جهت ایستادن در خط دروازه سخت کرده و این موضوع باعث ایجاد شایبه های جدایی وی شده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + 6 =