کد خبر : 31679
تاریخ انتشار : سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۷:۲۷

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون مشخص شد

سرمربی جدید تیم فوتسال مس سونگون مشخص شد

مدیرعامل باشگاه مس سونگون ورزقان با اعلام توافق با علی صانعی به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال این باشگاه از زحمات حمید بی غم سرمربی سابق و کادر فنی این تیم قدردانی کرد.

به گزارش نگاه، به نقل از روابط عمومی باشگاه مس سونکون ورزقان، با اعلام رسمی محمدرضا کافی مدیرعامل باشگاه، علی صانعی به عنوان سرمربی فصل جدید تیم فوتسال مس سونگون ورزقان انتخاب شد.
بر اساس این خبر رفتار فروتنانه، تعصب و سختکوشی، کار بی‌وقفه و تجربه فوق‌العاده در چند جام‌جهانی به عنوان بازیکن، سرمربی، مدیر فنی و همچنین اشراف کامل به فوتسال ایران، آسیا و جهان که  دلیل اصلی این انتخاب بوده است.
گفتنی است، صانعی به عنوان مدرس، سرمربی، استاد دانشگاه و کاشف ستاره‌ها و مربی و سرمربی در تمام سطوح ملی فوتسال شناخته می‌شود.
از افتخارات وی به عنوان بازیکن می توان به پنج بار قهرمانی آسیا با تیم‌ ملی کشورمان، قهرمانی با پاس در لیگ فوتسال و همچنین از افتخارات اش به عنوان سرمربی، مربی و مدیر فنی می توان به ۲ بار قهرمانی مردان آسیا با تیم ملی،۲ بار قهرمانی بانوان آسیا با تیم ملی، قهرمان جام‌کنفدراسیون‌ها در لیبی، قهرمان تورنمنت کافا با تیم ملی جوانان، قهرمان مسابقات غرب آسیا، قهرمانی آسیا با تیم ملی زیر ۲۰ سال، کسب مقام سوم جهان با تیم ملی ایران ۲ بار عنوان سوم آسیا با تیم ملی ایران اشاره کرد.
تیم مس سونگون ورزقان که عنوان چهار دوره پیاپی قهرمانی لیگ برتر فوتسال را بi دست آورده بود در پایان لیگ بیست و سوم فوتسال با ۶۰ امتیاز عنوان نایب قهرمانی را از آن خود کرد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پنج + چهار =