کد خبر : 11195
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۳ شهریور ۱۳۹۷ - ۸:۰۵

سبزقبایان و خریدهای جدید بازیکن

سبزقبایان و خریدهای جدید بازیکن

دومین نماینده آذربایجان در لیگ برتر به دنبال استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده در فصل نقل و انتقالات است. آوای سهند: ماشین سازی تبریز کار خود را در فصل جدید لیگ برتر زیر نظر فیروز کریمی آغاز کرد اما نتایج به دست آمده این تیم، آنطور که باید و شاید مناسب نبود و در

دومین نماینده آذربایجان در لیگ برتر به دنبال استفاده حداکثری از فرصت باقی مانده در فصل نقل و انتقالات است.

آوای سهند: ماشین سازی تبریز کار خود را در فصل جدید لیگ برتر زیر نظر فیروز کریمی آغاز کرد اما نتایج به دست آمده این تیم، آنطور که باید و شاید مناسب نبود و در نهایت با تصمیم مدیرعامل باشگاه، کریمی تبریز را ترک کرد.

رضا مهاجری، که سهم بسزایی در بستن تراکتورسازی قبل از حضور جان توشاک در راس کادرفنی تیم داشت، یکی از سه کاندیدای سرمربیگری ماشین سازی بود و در نهایت نیز این عنوان را به دست آورد. مهاجری گفته است که هدف ماشین، به عنوان ریشه دارترین تیم فوتبال آذربایجان در این فصل، بقا در لیگ نخواهد بود، بلکه آن ها به دنبال رتبه های بهتری هستند.

مهاجری همچنین از لزوم تقویت تیم با جذب ۳ یا ۴ بازیکن خبر داده است و در این میان به نظر می رسد حداقل دو بازیکن، از تیم همشهری، تراکتورسازی خواهند بود تا هم جا برای خرید های جدید سرخپوشان باز شود و هم ماشین سازی بتواند نیازهای خود را برطرف کند.

هری فورستر، بازیکن بریتانیایی تراکتور اولین خرید سبزقبایان از تیم همشهری بوده است و مطمئنا می تواند به این تیم در فاز تهاجمی کمک کند. از طرف دیگر اخباری به گوش می رسد که اهل شاخه، مدافع مرکزی سرخپوشان نیز به ماشین سازی منتقل خواهد شد. اهل شاخه نتوانست آنطور که باید و شاید خود را در جمع سرخپوشان نشان دهد. و جای او با یک مدافع با کیفیت و احتمالا خارجی پر خواهد شد. این انتقال می تواند فرصتی دوباره برای اهل شاخه باشد تا بتواند رشد کرده و بازی های بهتری از خود به نمایش گذارد.

جابر انصاری، نام دیگری است که در اطراف باشگاه مطرح می شود و احتمال انتقال او به ماشین سازی بسیار بالاست. انصاری از تبریز و تیم گسترش فولاد نامی برای خود دست و پا کرد و به استقلال منتقل شد. اما نتوانست موفقیت های خود را ادامه دهد و حال می خواهد با حضور در ماشین سازی، به روزهای خوب گذشته برگردد.

نام محمدرضا اخباری نیز این روزها به شدت بر سر زبان ها افتاده است و هم هواداران تراکتور خواهان به خدمت گرفتن او برای رقابت با محسن فروزان هستند و هم ماشین سازی با توجه به اشتباهات اخیر دخسوس، به دنبال یک دروازه بان مطمئن تر می گردد. در نهایت باید منتظر ماند و دید که ریشه دارترین تیم فوتبال آذربایجان، کدامیک از این بازیکنان را جذب خواهند کرد…

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

شش − 4 =