کد خبر : 30263
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۸

سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد

سازمان مدیریت پسماند جانی دوباره می گیرد

مسعود پزشکیان نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با تغییرات جدید در سازمان مدیریت پسماند این سازمان جانی دوباره می‌گیرد افزود : دیگر زمان دفن پسماند و برخوردهای سنتی با پسماند به پایان رسیده است و باید به این مقوله نگرشی نو و بروز داشته باشیم.

به گزارش نگاه، پزشکیان در خصوص تولید انرژی از پسماند تصریح کرد در هر امری قدم اول گرفتن تصمیم درست  است و در قدم دوم اجرایی کردن آن تصمیم درست، در بحث تبدیل زباله به انرژی باید تمام جوانب و شرایط مسئله را با تحقیقات علمی و کمک گرفتن از مراجع علمی همچون دانشگاه ها بررسی کرد و بعد از آن اقدامات عملی را شروع کرده وارد مرحله عملیاتی طرح شد.
نماینده مردم تبریز  در جریان  فعالیت های سازمان مدیریت پسماند قرار گرفته و اضافه کرد :دنیا به صورت مدرن با مقوله پسماند برخورد می کند و ابتدایی ترین قدم در این بحث تفکیک از مبدا پسماند می‌باشد که تولید کود و انرژی از زباله ها در قدم دوم می باشد بنابراین فرهنگ‌سازی و آموزش های لازم در امر تفکیک از مبدا بسیار ضروری بوده و باید وقت زیادی صرف این امر شود.
پزشکیان در آخر از تلاش‌ها و فعالیت‌های مدیرعامل و کارکنان سازمان مدیریت پسماند تشکر کرده و اعلام آمادگی کرد که در موارد و مشکلات این سازمان حامی و پشتیبان ایشان باشد.
لازم به ذکر است، قبل از بازدید از سایت میانی توزین و انتقال پسماند توسط مسعود پزشکیان، یونس فاتح، مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند  نیز با ارائه گزارشی جامع و کامل، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو را در جریان فعالیت ها و طرح های این سازمان قرار داده و برنامه ای را که برای آینده در نظر گرفته شده را  ارائه داد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 + 12 =