کد خبر : 38021
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۸ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۱

باند سارقان زورگیر در تبریز متلاشی شد

باند سارقان زورگیر در تبریز متلاشی شد
رئیس پلیس آگاهی آذربایجان شرقی از دستگیری باند سارقان زورگیر در تبریز خبر داد.

به گزارش نگاه، سرهنگ محمودی گفت: با توجه به وصول چند فقره پرونده زورگیری با تهدید در تبریز به لحاظ حساسیت بزه ارتکابی رسیدگی به موضوع و دستگیری سارقان در دستور کار ویژه پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان با بررسی و پایش اطلاعات موجود در صحنه‌های وقوع جرم و انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی هویت و محل اختفای متهمان را شناسایی و چهار نفر از آنان در عملیات‌های جداگانه در مخفیگاهشان در تبریز توسط پلیس دستگیر و جهت انجام تحقیقات به مقر پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی بیان کرد: در تحقیقات انجام شده متهمان به ۹ فقره پرونده سرقت به عنف به ارزش بیش از دو میلیارد ریال اعتراف و با انجام تحقیقات تکمیلی متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مرجع قضایی شدند.

سرهنگ محمودی با اشاره به شیوه و شگرد سارقان که با خودرو‌های مختلف از قبیل پراید، سمند و پژو ۲۰۶ در پوشش مسافرکشی اقدام به سرقت اموال با ارزش مسافران می‌کردند از شهروندان در خواست کرد به منظور تامین امنیت جانی و مالی خود در تردد و جابجایی از خودرو‌های مسافرکش عمومی و تاکسی استفاده کنند و هرگونه موارد مشکوک را با تماس ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهار × 4 =