کد خبر : 21922
تاریخ انتشار : جمعه ۱۸ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۰:۰۹

زیرساخت های فناوری اطلاعات رگ های حیاتی توسعه هستند

زیرساخت های فناوری اطلاعات رگ های حیاتی توسعه هستند

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی همواره منشا خدمات بسیار ارزشمند در راستای توسعه زیرساخت های استان بوده است. به گزارش سهند، محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و انتصاب محمد فرزاد به

استاندار آذربایجان شرقی گفت: اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی همواره منشا خدمات بسیار ارزشمند در راستای توسعه زیرساخت های استان بوده است.

به گزارش سهند، محمدرضا پورمحمدی در آیین افتتاح و بهره برداری از پروژه های حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات آذربایجان شرقی ضمن گرامیداشت ایام دهه فجر و انتصاب محمد فرزاد به سمت مدیر کل اداره فناوری اطلاعات و ارتباطات آذربایجان شرقی، گفت: این اداره کل همواره منشا خدمات بسیار ارزشمند در راستای توسعه زیرساخت های استان بوده است.
وی اضافه کرد: خوشحالم که طی روزهای گذشته شاهد افتتاح یکهزارو ۳۶۵ پروژه در حوزه های مختلف در سطح استان بودیم و امروز نیز بیش از ۱۵۰ پروژه ارتباطات و فناوری اطلاعات به بهره بداری رسید.
استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه در دنیای امروز فناوری حرف اول را می زند و دیگر از انقلاب صنعتی عبور کرده و به سمت انقلات فناوری می رویم، گفت: فناوری و زیرساخت های حوزه ارتباطات رگ های حیاتی توسعه هستند و برگ برنده دست کسانی است که توانسته اند این سیستم هارا به کار گیرند.
وی با اشاره به اینکه کار و فعالیت در حوزه فناوری بهترین راهکارها را برای ارتقای رفاه و تامین نیازهای مردم ارائه می دهد، اظهار داشت: صنعت و تجارت وابسته به این زیرساخت ها است و توسعه آنها نه تنها برای وقوع تحولات علمی نیاز است بلکه این اجرای این پروژه در جای جای کشور پهناور ایران عدالت و دسترسی به شبکه اطلاعات را نیز فراهم می کند.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

پانزده − نه =