کد خبر : 37164
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۷

پیشنهادات وسوسه‌کننده برای مهندس لیگ برتر؛

باشگاه تراکتور خطاب به استقلال: بیهوده تلاش نکنید، آلوز فروشی نیست

باشگاه تراکتور خطاب به استقلال: بیهوده تلاش نکنید، آلوز فروشی نیست
باشگاه تراکتور در پاسخ به پیشنهاد وسوسه‌کننده استقلال برای جذب ستاره پرتغالی این تیم بار دیگر اعلام کرد که حاضر به فروش بازیکن خود نیست.

به گزارش نگاه، ریکاردو آلوز، ستاره پرتغالی تیم تراکتور و بهترین پاسور لیگ برتر در نقل‌وانتقالات زمستانی مورد توجه استقلال قرار گرفته و باشگاه تهرانی با پیشنهادات وسوسه‌کننده درصدد جذب این بازیکن است.

گفته می‌شود باشگاه تهرانی حاضر است در ازای به خدمت گرفتن مهندس لیگ برتر مبلغ نجومی پرداخت کرده و علاوه بر آن، چند بازیکن خود را نیز واگذار کند و این درحالی است که باشگاه تراکتور مخالف جدایی ستاره خود بوده و این پیشنهادات را رد می‌کند.

کریم جمالی، مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور در گفت‌وگوی کوتاه با خبرنگار ورزشی آناج راجع به پیشنهادهای اغواکننده استقلال برای جذب آلوز، اظهار داشت: موضع باشگاه در این‌خصوص را آقای نصیرزاده بارها صراحتاً اعلام کرده‌اند و باشگاه تراکتور با انتقال و جدایی ریکاردو آلوز مخالفت کرده و این بازیکن همچنان در تراکتور حضور خواهد داشت‌‌.

وی تاکید کرد: آلوز ارزشمندترین بازیکن لیگ برتر است و نه تنها ما که بلکه هیچ تیمی راضی نمی‌شود بهترین بازیکن خود را در نیم‌فصل از دست بدهد.

جمالی در خصوص نقل‌وانتقالات تیم تراکتور و گمانه‌زنی‌هایی که وجود دارد، گفت: مذاکرات با گزینه‌های مدنظر کادرفنی توسط مدیریت باشگاه انجام می‌شود که به محض حصول توافق و نتیجه، از طریق رسانه رسمی باشگاه اطلاع‌رسانی خواهد شد.

مدیر رسانه‌ای باشگاه تراکتور در پاسخ به این سوال که چرا پروسه جذب بازیکنان زمانبر شده است، متذکر شد: این امر با توجه به اینکه در میان فصل قرار داریم و اکثر بازیکنان تحت قرارداد می‌باشند، طبیعی بوده و جای نگرانی ندارد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

2 × 5 =