کد خبر : 13563
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۷ - ۹:۳۳

رونمایی از ستاره تراکتور عقب افتاد؟

رونمایی از ستاره تراکتور عقب افتاد؟

صحبت های دیروز جورج لیکنز درباره کنستانت احتمال نیمکت نشینی او در بازی با نفت مسجد سلیمان را به وجود آورده است.   به گزارش آوای سهند، تیم تراکتورسازی چهارشنبه در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی، جورج لیکنز را روی نیمکت خود خواهد داشت. علاوه

صحبت های دیروز جورج لیکنز درباره کنستانت احتمال نیمکت نشینی او در بازی با نفت مسجد سلیمان را به وجود آورده است.

 

به گزارش آوای سهند، تیم تراکتورسازی چهارشنبه در حالی به مصاف نفت مسجد سلیمان می‌رود که برای اولین بار در یک مسابقه رسمی، جورج لیکنز را روی نیمکت خود خواهد داشت. علاوه بر لیکنز، خریدهای جدید تیم تراکتور یعنی موسوی، کنستانت، ایمانی و… نیز در این بازی برای نخستین بار به عنوان بازیکن این تیم راهی ورزشگاه یادگار امام خواهند شد. در نشست خبری پیش از مسابقه جورج لیکنز نشان داد که تسلط کاملی نسبت به بازیکنان دارد و آن ها را می‌شناسد.

 

بدون تردید بزرگترین ستاره خارجی تیم تراکتور، کوین کنستانت است. بازیکنی که روزگاری بازوبند کاپیتانی تیم گینه را بر بازو داشت و در تیم میلان نیز بازی می‌کرد اما حالا ۶-۷ سال از آن روزها می‌گذرد و کوین پس از دوره کوتاه بازی در سوییس به تراکتور پیوسته است. جورج لیکنز سرمربی تراکتورسازی در گذشته نشان داد که اهل مماشات نیست و در فوتبال بلژیک، عربستان، الجزایر و… ثابت کرد که نظم عضو جدایی ناپذیر از شکل سرمربیگری اوست.

 

 

در کنفرانس خبری پیش از بازی، لیکنز با اشاره به خریدهای جدید از کوین کنستانت تمجید کرد اما گفت که او مدتی بازی نکرده و حالا از لحاظ بدنی و فنی باید تلاش کند که به فرم خوب برسد و با تیم هماهنگ شود. این صحبت ها در حالی انجام داد که تراکتور ۴ هافبک دفاعی دیگر به جز کنستانت دارد و همین باعث شده تا احتمال نیمکت نشینی ستاره اهل گینه به وجود بیاید.

 

در شرایطی که فوتبال تبریز منتظر رونمایی از هافبک دفاعی سابق میلان است، باید دید آقای جورج او را روی نیمکت قرار می‌دهد یا این که در مقابل هواداران از او استفاده می‌کند؛ نکته مهم این جاست که اساسا باید ساعاتی دیگر هم منتظر ماند و دید که مربی ۶۹ ساله تراکتور برای بازیکن سیه چرده و چند پسته چه برنامه ای دارد چرا که او می‌تواند در پست های مختلف زمین از جمله دفاع چپ نیز به کار گرفته شود.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 + شانزده =