کد خبر : 6812
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۷ - ۸:۴۱

روزهای بی قراری در تبریز ۲۰۱۸!

روزهای بی قراری در تبریز ۲۰۱۸!

سریال های تلویزیون بار دیگر به تبریز و آذربایجان می آیند. نکته قابل توجه در این خصوص تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ در قالب فصل دوم سریال پرببینده روزهای بی قراری است. به گزارش نگاه، پس از حضور موفق آنام در پرده نقره ای تلویزیون، سریال های تلویزیون بار دیگر به تبریز و آذربایجان می آیند. نکته قابل

سریال های تلویزیون بار دیگر به تبریز و آذربایجان می آیند. نکته قابل توجه در این خصوص تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ در قالب فصل دوم سریال پرببینده روزهای بی قراری است.

به گزارش نگاه، پس از حضور موفق آنام در پرده نقره ای تلویزیون، سریال های تلویزیون بار دیگر به تبریز و آذربایجان می آیند. نکته قابل توجه در این خصوص تبلیغ تبریز ۲۰۱۸ در قالب سریال پرببینده روزهای بی قراری است.

بر اساس آنچه که امیرحسین شریفی تهیه‌کننده این سریال در خصوص روند تولید فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» گفته است  فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» وارد مرحله پیش تولید شده و فیلمنامه این سریال به قلم شعله شریعتی در حال نگارش است.

به دلیل سکونت بازیگر نقش «سارا» در مشهد، ادامه قصه سریال از این شهر آغاز می‌شود و ادامه داستان را در تبریز تصویربرداری میشود.

آنطور که دست اندرکاران این سریال خبرداده اند  در فصل دوم سریال «روزهای بی‌قراری» به موضوع چهل سالگی انقلاب اسلامی و تبریز ۲۰۱۸ به عنوان پایتخت گردشگری جهان اسلام هم پرداخته می شود.

سارا صوفیانی و کامران تفتی در فصل دوم سریال حضور دارند و البته ۷۵ بازیگر بومی تبریز نیز در فصل دوم  سریال روزهای بی قراری حضور خواهند داشت.

گفتنی است؛ فصل اول سریال «روزهای بی‌قراری» در ۲۳ قسمت ۴۰ دقیقه‌ای به سفارش معاونت سیمای استان‌ها، از شبکه سه سیما پخش شد و جزو پربیننده ترین سریال ها در سال ۹۵ بود.

بازیگرانی مثل ابوالفضل پورعرب، پژمان بازغی، الهام حمیدی، کامران تفتی و سارا صوفیانی در  فصل اول این مجموعه تلویزیونی ایفای نقش کردند.

امتیازدهی post

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

13 − 8 =