کد خبر : 12452
تاریخ انتشار : شنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۷ - ۱۳:۱۸

رهبر انقلاب: رئیس جمهور آمریکا آبروی کشورش را برده است

رهبر انقلاب: رئیس جمهور آمریکا آبروی کشورش را برده است

در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.  مهمترین محورهای بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار به شرح زیر است: – ۴۰ سال است که چالش بین

در آستانه‌ی ۱۳ آبان، روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و روز دانش‌آموز، هزاران نفر از دانش‌آموزان و دانشجویان، صبح امروز (شنبه) با حضور در حسینیه‌ی امام خمینی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. 

مهمترین محورهای بیانات حضرت آیت الله خامنه‌ای در این دیدار به شرح زیر است:
– ۴۰ سال است که چالش بین آمریکا و ایران ادامه دارد و انواع تحرکات از سوی دشمن اتفاق افتاده است؛ از جنگ نظامی و اقتصادی تا جنگ رسانه ای را آمریکا به راه انداخت.
– هدف آمریکا در تمام این کارها این بود که سیطره‌ای را که در دوره‌ی طاغوت داشت، دوباره به دست بیاورد که نتوانست.
– یک حقیقت مهمی در این بین وجود دارد و آن این که در این چالش ۴۰ساله، طرف مغلوب آمریکا و طرف پیروز جمهوری اسلامی است. دلیل مغلوب بودن آمریکا هم این است که حمله را او شروع کرده اما به مقاصد خود نرسیده است.
– رئیس‌جمهور جدید آمریکا تتمه‌ی آبروی لیبرال دموکراسی را برده.
– امروز وضع آمریکا را در یک نگاه وسیع که می‌بینیم این است که قدرت آمریکا رو به افول و رو به زوال است. آمریکای امروز از آمریکای چهل سال قبل به‌مراتب ضعیف‌تر است.
– بسیاری از سیاسیون معتبر آمریکا معتقدند که قدرت نرم آمریکا فرسوده شده است.
– در زمان اوباما هم همین‌طور بود اما در زمان این آقا که واضح است؛ با هر تصمیمش در دنیا مخالفت می‌شود، نه‌فقط مردم حتی دولت‌ها هم مخالفت می‌کنند.
-حتی لیبرال دموکراسی هم دارد بی‌آبرو می‌شود.
– این رئیس‌جمهور جدید آمریکا هم آمده و چوب حراج به همه‌ی این‌ها زده و تتمه‌ی آبروی آمریکا و لیبرال دموکراسی را برده است.
– قدرت سخت آمریکا یعنی قدرت اقتصاد و نظامی‌گری‌شان هم رو به افول است. نیروی نظامی آمریکا به‌شدت سردرگم است و برای همین، برای پیشبرد اهداف نظامی‌شان از سازمان‌هایی مثل بلک‌واتر استفاده می‌کنند.
-اقتصادشان هم همین‌جور است؛ ۱۵ تریلیون دلار بدهی و ۸۰۰میلیارد دلار کسری بودجه دارد.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

12 − یک =