کد خبر : 29787
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۲۲:۲۷

رشیدی: ورود شورای تبریز به مشکل آب گرفتگی معابر

رشیدی: ورود شورای تبریز به مشکل آب گرفتگی معابر

 مصاحبه عضو شورای شهر با خبرنگار نگاه آذربایجانباران زمستانی بازهم مانند بارش پائیزی معابر شهر تبریز را غافلگیر کرد و کارگران زحمت کش جور نقص عمرانی شهر را به دوش کشیدند.عدم ساماندهی کانال های آبرو در معابر شهری یکی از معضل های شهر اولین هاست. خبرنگار سرویس شهری نگاه آذربایجان برای پیگیری این موضوع سراغ

 مصاحبه عضو شورای شهر با خبرنگار نگاه آذربایجان
باران زمستانی بازهم مانند بارش پائیزی معابر شهر تبریز را غافلگیر کرد و کارگران زحمت کش جور نقص عمرانی شهر را به دوش کشیدند.عدم ساماندهی کانال های آبرو در معابر شهری یکی از معضل های شهر اولین هاست.

خبرنگار سرویس شهری نگاه آذربایجان برای پیگیری این موضوع سراغ روح الله رشیدی ، رئیس کمیسیون عمران شورا رفته است تا در این باره پای صحبت های ایشان بنشیند.
رشیدی در مورد معضل آبگرفتگی معابر در باراندگی و راهکار شورا برای این مسئله اظهار داشت؛ در سالهای متمادی تمرکز شهرداری به ساخت و ساز بدون توجه به احداث زیر ساخت های شهری مناسب برای توسعه متوزان بوده است متاسفانه فکری به حال زیر ساخت های توسعه اساسی من جمله هدایت آب های سطحی نشده است و همچنین جور توسعه ناقص شهرسازی را کارگران خدمات شهری می کشند. آبگرفتی معابر معلول شهرسازی معیوب در کلانشهر تبریز است.شورای فعلی این موضوع را تحت عنوان بهبود خدمات شهری تقسیم بندی کرده است و برای اصلاح و ترمیم کانال آب های سطحی شهر تبریز در بودجه سال ۱۴۰۱ تمرکز کرده و بوجه ویژه ای در نظر خواهد گرفت تا شبکه کانال های آبرو در سطح شهر کامل تر بشود.

رشیدی در پاسخ به مطالبه نگاه آذربایجان برای مناسب سازی شهری برای معلولان ابراز داشت ؛ متاسفانه در تبریز از اصول و قواعد شهرسازی تنها آجر روی آجر گذاشتن و دریافت پول تمرکز شده است و بر همین مبناست که شهر مهیا برای قشر ضعیف معلولان نیست. در اینگونه موارد نگاه شورا بیشتر ترمیم و‌ اصلاح معابر و مناسب سازی شهر برای معلولان و سالمندان بوده که در همین راستا کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورا در حال آماده سازی شیوه نامه برای تکلیف شهرداری برای حل این معضلات در معابر است. این شیوه نامه پس از نهایی شدن در کمیسیون فرهنگی به صحن شورا تقدیم می شود تا با تصویب اکثریت شورا به مرحله اجرایی برسد.

مصاحبه کننده: وحید یوسفی

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × 3 =