کد خبر : 30756
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۴ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۹

رشد ۴۰ درصدی حجم سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی/ زمینه اشتغال ۶ هزار نفر فراهم شده است

رشد ۴۰ درصدی حجم سرمایه گذاری در واحدهای صنعتی آذربایجان شرقی/ زمینه اشتغال ۶ هزار نفر فراهم شده است

به گزارش نگاه، صابر پرنیان که رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی را در این مراسم همراهی می کرد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از حمایتهای استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از صنعتگران و تولیدکنندگان، اظهار داشت: در مدت کوتاهی که از مسئولیت استاندار گذشته است ، گام

به گزارش نگاه، صابر پرنیان که رضوی خرم استاندار آذربایجان شرقی را در این مراسم همراهی می کرد، ضمن تبریک چهل و سومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی و قدردانی از حمایتهای استاندار و معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار از صنعتگران و تولیدکنندگان، اظهار داشت: در مدت کوتاهی که از مسئولیت استاندار گذشته است ، گام خوبی درجهت رفع موانع تولید برداشته شده است و دوره جدیدی از تسهیل گری و خدمت شبانه روزی به منظور رونق تولید و توسعه اقتصادی دراستان آغاز شده است.

وی ادامه داد: با راه اندازی ۳۸۰ واحد صنعتی که به همت بخش خصوصی و جهادگران اقتصادی در استان ایجاد شده است، زمینه اشتغال ۶ هزار نفر فراهم شده است.

پرنیان، افزود: ظرفیت سرمایه گذاری در استان بیش از این میزان است و با ایجاد همدلی و هم افزایی میان دستگاههای متولی شاهد رفع عملی موانع تولید دراستان خواهیم بود.

وی تاکید کرد: باتمهیداتی که براساس برنامه های محوری وزارت صمت پیش بینی شده گام های بلندی طی ماههای آتی درجهت مانع زدایی عملی و جذب سرمایه گذاران در استان برداشته خواهد شد.

رئیس سازمان صمت آذربایجان شرقی تصریح کرد: ۹۰ درصد مراجعات واحدهای صنعتی به سازمان صمت استان برای سرمایه گذاری جدید، اخذ مجوز برای خروج ماشین آلات از گمرک، تامین مواد اولیه، افزایش صادرات، توسعه خطوط و افزایش ظرفیت تولید است.

وی اضافه کرد: تمامی دستگاههای مسئول مطابق تاکیدات و رهنمودهای استاندار، میثاقی برای توسعه اقتصادی استان بسته اند و با اقدامات عملی در راستای ایجاد اشتغال پایدار و حمایت از جذب سرمایه گذاران بویژه در بخش های پیشران صنعتی و تولیدی، حرکت خواهیم کرد.

پرنیان در پایان با بیان اینکه خانواده بزرگ صنعت، معدن و تجارت استان به عنوان خادمین صنعتگران و تولیدکنندگان، در جهت رفع موانع تولید هم قسم شده اند و اجازه نخواهند داد هیچ مانعی برای هیچ واحد تولیدی ایجاد شود، تاکید کرد: تکمیل زنجیره تامین و تولید و تلاش در جهت ثروت آفرینی و ارزش آفرینی برای استان از مهمترین اهدافی است که در دستور کار قرار دارد.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

سه + 6 =