کد خبر : 36666
تاریخ انتشار : یکشنبه ۴ دی ۱۴۰۱ - ۱۲:۵۰

رئیس شورای کلانشهر تبریز اظهار کرد:

آذربایجان برای ما به مانند یوسف برای یعقوب است

آذربایجان برای ما به مانند یوسف برای یعقوب است
رئیس شورای کلانشهر تبریز گفت: آذربایجان را از ایران جدا کردند ولی نگاه ما به مردم آذربایجان نگاه یک هم‌وطن است، آذربایجان برای ما به مانند یوسف برای یعقوب است.

به گزارش نگاه، “حجت‌الاسلام رسول برگی” صبح امروز در صحن علنی شورای شهر تبریز با اشاره به رویکردهای منفی دولت آذربایجان اظهارداشت: دولت باکو با دخالت در امور نخجوان استقلال این منطقه خودمختار را از بین برده است.

وی افزود: آذربایجان را از ایران جدا کردند ولی نگاه ما به مردم آذربایجان نگاه یک هم‌وطن است، آذربایجان برای ما به مانند یوسف برای یعقوب است.

رئیس شورای شهر تبریز یادآورشد: اخیرا رئیس صداو سیمای باکو علیه رهبرانقلاب سخن پراکنی کرده است ولی باید این نکته را در نظر داشته باشد که اکثر مردم آذربایجان و علی الخصوص باکو مقلد رهبر انقلاب اسلامی هستند.

برگی ادامه داد: نصیحت ما به حکومت باکو نصیحت پدر بر فرزند است، ایران همواره در کنار مردم آذربایجان بوده چراکه ما در قره‌باغ شهدایی هم تقدیم کرده‌ایم.

وی تاکید کرد: سفر به آلبانی و دیدار با منافقین و فراهم کردن فضا برای حضور صهیونیست‌ها غیرقابل قبول است چراکه منطقه را به خطر خواهد انداخت.

برگی ادامه داد: مردم و دولت ایران همیشه منتظر و با آغوش باز از مردم نخجوان استقبال می‌کنند، ما لحظه آخر کنار آذربایجان هستیم قره باغ به مانند فلسطین برای امت اسلام است.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

دو × سه =