کد خبر : 36500
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۲:۳۹

لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری در ساماندهی وانت بارها

لزوم همکاری دستگاه‌ها با شهرداری در ساماندهی وانت بارها

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خواستار همکاری دیگر دستگاه‌ها با شهرداری در خصوص ساماندهی وانت بارها شد.

به گزارش نگاه به نقل از شهریار، حجت الاسلام والمسلمین رسول برگی صبح امروز در یکصد و دومین جلسه شورای اسلامی شهر تبریز اظهار کرد: در سفر اخیر اعضای شورای اسلامی شهر تبریز به مشهد و دیدار با شورای این شهر، پیشنهاد خواهرخواندگی به تبریز داده شد. تجربیات مدیریت شهری مشهد عالی است و می‌توان از آن در مدیریت شهری تبریز استفاده کرد.

وی ادامه داد: مشهد در حوزه محیط زیست و پسماند تجربیات خوبی دارد که قابل استفاده است. همچنین در این شهر وانت بار میوه فروشی مفهوم ندارد و به جای آن، انواع بازار از جمله روز بازار، شنبه بازار، جمعه بازار و … وجود دارد.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز در عین حال از مدیریت شهردار تبریز در حوزه ساماندهی وانت‌بارها و عوامل خدماتی شهرداری قدردانی کرد و گفت: در این حوزه باید دادستانی، شورای تامین و نیروی انتظامی نیز ورود کنند چراکه تنها شهرداری متولی این کار نیست.

وی افزود: این معضل باید حل شود و قرار نیست با عربده‌کشی یک نفر از اجرای این کار عقب نشینی کنیم. این وانت‌بارها و دستفروش‌ها باید ساماندهی شوند.

حجت الاسلام برگی عنوان کرد: شورای شهر تبریز در کنار شهرداری ایستاده است تا با ساماندهی وانت‌بارها شهر زیبا شده و قفل ترافیکی آن باز شود.

وی روشنایی محلات الحاقی تبریز را ضرورتی انکار ناپذیر خواند و افزود: تامین روشنایی معابر محلات الحاقی از لحاظ امنیتی نیز حائز اهمیت است.

رئیس شورای اسلامی شهر تبریز خاطرنشان کرد: برای رفع این مشکل و تامین روشنایی جاده‌های معابر محلات الحاقی تبریز حاضر به همکاری با شرکت توزیع نیروی برق هستیم.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

14 − 4 =