کد خبر : 35196
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲ آبان ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲

متفکرآزاد:

رزمایش ارس پاسخ محکمی به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی بود

رزمایش ارس پاسخ محکمی به تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی بود
نماینده مردم تبریز هدف از اجرای رزمایش اقتدار سپاه در ارس را تضمین زیست مسالمت‌آمیز و برادرانه دانست و گفت: رزمایش اقتدار سپاه در ارس نشان داد آمادگی مقابله با صهیونیست را داریم و محکم در برابر آنها می‌ایستیم.

به گزارش نگاه، روح‌الله متفکرآزاد در گفت‌وگو با ایمنا در خصوص رزمایش اخیر نیروی زمینی سپاه در منطقه ارس اظهار کرد: پیام روشن رزمایش سپاه در منطقه ارس این بود که طبق سیاست‌های راهبردی نظام جمهوری اسلامی زیست مسالمت‌آمیز و برادرانه با همسایگان در اولویت ما است و این رزمایش برای تضمین زیست مسالمت‌آمیز و برادرانه انجام شد.

وی پیام این رزمایش را برای کشورهای دوست و برادر صلح و امنیت و برای دشمنان از جمله صهیونیست‌ها اقتدار و ضربه سنگین به‌موقع دانست و افزود: این رزمایش نشان داد برای اینکه دشمنان در منطقه بر ضد روابط منطقه‌ای ما توطئه نکنند و منافع مردم را به خطر نیندازند، آمادگی مقابله با آنها را داریم و محکم در برابر صهیونیست‌ها می‌ایستیم.

نماینده مردم تبریز در مجلس با تاکید بر اینکه همسایگان در منطقه جزو دوستان ما هستند، گفت: از نظر راهبردی نیز با این کشورها زیست برادرانه و بدون مشکل خواهیم داشت و امیدواریم آنها نیز مسیر نفوذ صهیونیست‌ها به منطقه را مسدود کنند.

وی برگزاری رزمایش ارس را پاسخی به اظهارات رژیم صهیونیستی اعلام کرد و ادامه داد: این رزمایش پاسخ محکمی به اظهارات و تحرکات صهیونیست‌ها در منطقه بود.

انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

8 + نوزده =