کد خبر : 23182
تاریخ انتشار : شنبه ۱۶ فروردین ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۲

رانندگان تاکسی برای استفاده از مزایایی بیمه بیکاری نام‌نویسی کنند

رانندگان تاکسی برای استفاده از مزایایی بیمه بیکاری نام‌نویسی کنند

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، رانندگان تاکسی دارای بیمه تامین اجتماعی در این شهر برای استفاده از مزایای بیمه بیکاری نام‌نویسی کنند. به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدحسین اکبرنژاد، امروزدر گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم و کاهش فعالیت رانندگان

مدیرعامل سازمان تاکسیرانی تبریز گفت: در پی شیوع ویروس کرونا، رانندگان تاکسی دارای بیمه تامین اجتماعی در این شهر برای استفاده از مزایای بیمه بیکاری نام‌نویسی کنند.

به گزارش نصر به نقل از ایرنا، محمدحسین اکبرنژاد، امروزدر گفت و گو با خبرنگاران افزود: با توجه به شیوع ویروس کرونا و عدم و کاهش فعالیت رانندگان حمل و نقل عمومی بخصوص تاکسی ها، این رانندگان می توانند از مزایای بیمه بیکاری استفاده کنند.

وی اظهار داشت: تاکسیرانان بدون مراجعه به شعب بیمه تامین اجتماعی می توانند درخواست استفاده از بیمه بیکاری خود را از طریق سامانه  https://bimebikari.mcls.gov.ir/Darkhast.aspx ثبت کنند.

بنا به این گزارش، ناوگان تاکسیرانی کلانشهر تبریز بیش از ۱۱ هزار و ۱۴۳ دستگاه تاکسی دارد و بیش از ۱۴۰ شرکت حمل و نقل درون شهری نیز زیرنظر این سازمان فعالیت می کند.

بیش از ۳۰ درصد از سفرهای درون شهری کلانشهر تبریز برعهده ناوگان تاکسیرانی است.

امتیازدهی post

برچسب ها : ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

10 − چهار =