کد خبر : 25077
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۵ تیر ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۶

دو میلیون نفر از جمعیت ‌آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

دو میلیون نفر از جمعیت ‌آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند

بیمه سلامت

مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی خبرداد: ۵۳ درصد از مردم آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که ۳هزار و ۹۷۱ نفر از بیماران خاص استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.

به گزارش نگاه، ساختمان جدید اداره کل بیمه سلامت آذربایجان شرقی با حضور رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان بیمه سلامت کشور و جمعی از مسؤلین کشوری و استانی افتتاح شد.

“وحید مجیدی” اظهار کرد: ۵۳ درصد از مردم آذربایجان شرقی تحت پوشش بیمه سلامت هستند که سه هزار و ۹۷۱ نفر از بیماران خاص استان زیر پوشش بیمه سلامت قرار دارند.
وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری اذعان کرد: مشکلات مردم از جانب بیمه بعد از حمایت‌های دولت از بیمه سلامت، به حداقل رسیده است.
مجیدی نسخه نویسی الکترونیکی را یکی از موارد قابل تقدیر بیمه سلامت یاد کرد و افزود: در سال ۱۳۹۸ نسخه‌نویسی الکترونیکی پیشرفت خوبی داشت و تاکنون ۵۲۰ مطب فعال به این سامانه وصل شده‌اند که تنها با ارائه کد ملی خدمات نسخه نویسی و تحویل دارو را دریافت می‌کنند.

 مدیرکل بیمه سلامت آذربایجان شرقی گفت: امیدوارم تا آخر شهریورماه بتوانیم علاوه بر ۳۷ بیمارستانی که مجهز شده اند، تمام بیمارستان‌های استان را به دفترچه الکترونیکی مجهز کنیم.
ساختمان جدید بیمه سلامت در ائل گلی، فلکه فردوس با زیر بنای هفت هزار و ۸۹۱ مترمربع در هفت طبقه و با اعتباری حدود  ۴۰۰ میلیارد ریال که در ۲۷ ماه احداث شده است قرار دارد.
انتهای پیام/

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

چهارده − 8 =