کد خبر : 16420
تاریخ انتشار : پنج شنبه ۲۷ تیر ۱۳۹۸ - ۸:۰۰

دو فریم از اولین دردسر دنیزلی در تراکتور

دو فریم از اولین دردسر دنیزلی در تراکتور

اولین دردسر دنیزلی در تراکتور یک دردسر شیرین است. به گزارش آوای سهند، داشتن دروازه بان خوب از فاکتورهای مهم برای تبدیل شدن به یک تیم خوب است. تیم تراکتور در سال های اخیر در این مورد هم روی خوش سکه را دیده و هم روی بد آن را! خاطرات تلخ با لک در لیگ

اولین دردسر دنیزلی در تراکتور یک دردسر شیرین است.

به گزارش آوای سهند، داشتن دروازه بان خوب از فاکتورهای مهم برای تبدیل شدن به یک تیم خوب است. تیم تراکتور در سال های اخیر در این مورد هم روی خوش سکه را دیده و هم روی بد آن را! خاطرات تلخ با لک در لیگ چهاردهم و روزهای پر فروغ با اخباری در لیگ پانزدهم همواره در خاطر هواداران تراکتور حک شده است. تراکتور در حالی خود را برای لیگ نوزدهم آماده می کند که به نظر می رسد امسال قرار است روی خوش سکه را در درون دروازه این تیم شاهد باشیم.

محمدرضا اخباری، دروازه بان محبوب تراکتوری ها در نیم فصل دوم لیگ هجدهم به این تیم بازگشت و در لیگ نوزدهم نیز تراکتور را همراهی خواهد کرد. در کنار اخباری، تراکتوری ها رشید مظاهری را هم دارند. دروازه بان ملی پوشی که پس از چند فصل درخشش در ذوب آهن، تراکتور را به عنوان مقصد بعدی خود انتخاب کرد. به این ترتیب تراکتور برای لیگ نوزدهم دو دروازه بان کاملا آماده در اختیار دارد. دروازه بانانی که برای تبدیل شدن به شماره یک تیم شان، از هیچ تلاشی دریغ نمی کنند.

انتخاب دروازه بان اول را باید اولین دردسر دنیزلی در تراکتور بدانیم. این را به خوبی می توانیم در تمرینات تیم مشاهده کنیم. هر دو دروازه بان تراکتور به گونه ای تمرین می کنند که انتخاب شماره یک از میان شان کار بسیار دشواری است. دردسری که از آن صحبت می کنیم یک دردسر شیرین است و خیال سرمربی ترکیه ای سرخ پوشان را در یکی از حساس ترین بخش های تیم راحت کرده است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × سه =