کد خبر : 24507
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۸

دستگاه قضایی ابعاد پرونده را شرح دهد/ بازداشتی‌ها به شورا بازنگردند

دستگاه قضایی ابعاد پرونده را شرح دهد/ بازداشتی‌ها به شورا بازنگردند

بیگی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس گفت: در شورای چهارم، بعد از بازداشت های پر سر و صدا، اعضای بازداشتی پارلمان شهری مجددا به جلسات شورا بازگشته و در صندلی خود نشستند که در نتیجه ‌آن وزیر کشور اولین کارت زرد خود را از مجلس گرفت.

به گزارش نگاه، احمد علیرضا بیگی در خصوص بازداشت رئیس شورای شهر تبریز اظهار داشت: بازتاب های ملی و فراملی دستگیری شهرام دبیری نشان از اهمیت موضوع دارد و مطمئنا با مستندات اساسی صورت گرفته است.

وی در خصوص شائبه اعمال نفوذ صاحبان قدرت و ثروت برای منحرف کردن پرونده گفت: منتظریم تا دستگاه قضایی در خصوص ابعاد این پرونده توضیحاتی ارائه دهد اما آیت الله رئیسی در طول این مدت نشان داده که تحت هیچ شرایطی نفوذ نمی پذیرد و در پرونده های برادر رئیس جمهور، دختر وزیر و… این مساله ثابت شد.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس افزود: دادگستری استان نیز به تبع سیاست های نفوذناپذیری آیت الله رئیسی این پرونده را رسیدگی خواهد کرد.

قضیه شورای چهارم و نشاندن بازداشتی ها روی صندلی شورا تکرار نشود

وی در مورد پرونده فساد شورای چهارم و احتمال ارتباط این بازداشت با آن موضوعات بیان داشت: در آن مقطع بعد از بازداشت های پر سر و صدای برخی اعضای شورای شهر، مجددا به جلسه شورا بازگشته و در صندلی خود نشستند و وزیر کشور اولین کارت زرد خود را از مجلس گرفت.

بیگی ادامه داد: در پرونده شورای چهارم مطالبه ما از وزارت کشور اجرای قانون بدور از جناح بازی و قبیله گرایی بود.

چنگ توسل به داماد روحانی برای پیگیری پرونده ممکن نیست

این نماینده مردم تبریز در گفت‌وگو با تبریزبیدار در خصوص تلاش های برخی افراد ذی‌نفوذ همانند پرونده شورای چهارم برای وساطت جهت آزادی دبیری، گفت: بدنبال تغییرات اساسی در بدنه مجلس باید منتظر نتایج جدی از پرونده شورای چهارم و دبیری باشیم.

وی در پاسخ به سوال دیگری در مورد شایعه رایزنی افرادی با کامبیز مهدی زاده (داماد رئیس جمهور) جهت پیگیری پرونده از طریق دولت گفت: اکنون شرایط تغییر کرده است و چنین کاری به راحتی صورت نمی گیرد، برای مثال در زمان انتخابات حامی اصلی داماد رئیس جمهور در بدونه دولت رضا رحمانی وزیر وقت صمت بود اما اکنون رحمانی در نقطه مقابل دولت قرار گرفته است.

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

5 × 1 =