کد خبر : 24148
تاریخ انتشار : شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۸

خیز ۳ نماینده تبریز برای جلوس بر کرسی نایب رییسی مجلس

خیز ۳ نماینده تبریز برای جلوس بر کرسی نایب رییسی مجلس

میرتاج الدینی

به گزارش نگاه، میرتاج الدینی، پزشکیان و منادی سه نماینده منتخب حوزه انتیخابیه تبریز، آذرشهر و اسکو هستند که با توجه به سوابق کاری و خط فکری و رویکرد سیاسی شان توانایی و استعداد کسب یکی از کرسی های نواب مجلس یازدهم را دارا هستند.

میرتاج‌الدینی: اولویت مجلس یازدهم حل مشکلات معیشتی با همفکری دولت است

محمدرضا میرتاج الدینی در پاسخ به سئوالی درباره این که آیا خود وی هم نامزد هیات رییسه مجلس است، نیز گفت: عده‌ای از دوستان ما را برای نایب‌رییسی مجلس یازدهم پیشنهاد داده‌اند.

مسئول سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی، معاون پارلمانی رییس‌جمهوری در دولت دهم ، عضو هیئت رییسه فراکسیون اصولگرایان در مجالس هفتم و هشتم، عضو هیات رییسه مجلس هشتم از جمله مسئولیت های میرتاج الدینی است.

مسعود پزشکیان، نماینده اصلاح طلب مجلس ، علیرغم شکست سنگین اصلاح طلبان در انتخابات اسفندماه سال گذشته، باز هم توانست اقبال مردم حوزه انتخابیه اش را جلب کرده و به مجلس یک دست اصولگرای

یازدهم راه یابد. او که اینک در مجلس دهم بر کرسی نایب رییسی تکیه زده اما شانس زیادی برای کسب دوباره این کرسی ندارد. هر چند او تجربه یک دوره وزارت بهداشت دولت اصلاحات و سه دوره نمایندگی مجلس شورای اسلامی را دارد کار آسانی برای جلب آرای اصولگرایان و پایداری ها ندارد. اما به هر حال با توجه به تجربه و سابقه کار سیاسی و وی و نفوذی که این جراح قلب در بین همه طیف های سیاسی دارد می تواند دوباره خودش را به عنوان نایب رییس مجلس یازدهم مطرح کند. هر چند که عملکرد او در این پست در مجلس دهم نه برای مردم ایران و نه برای مردم آذربایجان شرقی و غربی چندان رضایت بخش نبوده است!!

علیرضا منادی، منتخب دیگر حوزه انتخابیه تبریز،آذرشهر و اسکو از نمایندگان پرحاشیه دوره های گذشته

است. او که دکتری دامپزشکی دارد سابقه نمایندگی مجلس در دوره نهم را در پرونده خود دارد در دوره دهم نیز به عنوان نماینده این حوزه انتخاب گردید اما با حکم شورای نگهبان حکم نمایندگی وی ابطال شده و این امتیاز به اسماعیل سعیدی اصولگرا سپرده شد. هنوز هم در مورد تغییر نتیجه انتخابات آن دوره حرف و حدیث بسیار است. او که با رویکرد «مستقل» در همه انتخابات های گذشته شرکت کرده امسال نیز با این رویکرد وارد گود رقابت شده و پیروز شد. منادی در دوره مجلس نهم هم سابقه و تجربه جلوس بر کرسی هیات رئیسه مجلس را در پرونده خود دارد. بنابراین او هم چندان بی میل نیست که به پشتوانه این سابقه، شانس خود را برای نشستن دوباره یکی از کرسی های هیات رییسه مجلس در بوته آزمون قرار دهد. او نیز مانند پزشکیان دوستان و علاقه مندان بسیاری در بین همه طیف های سیاسی روز ایران اعم از اصولگرا و اصلاح طلب و پایداری ها دارد.

محمدامین خوش نیت

امتیازدهی post
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : 0
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

20 − 7 =